Random pictures mostly Illamasqua

Ahoj, jsem v časovém presu, takže příspěvky naplánuji, ale pak nestíhám napsat. Klasika,.
Mám tu pár hodne starých fotek (před vánoci, foceno v noci, takže kvalitka, ale pro přestavu to snad stačí). /Hi, I´am bussy so sorry for lack of posting. I have few older (very crappy) photos for you :-) Mostly Illamasqua. Let´s start!
Sheer Lipgloss v odstínu Electrify je miminkovsky růžová se stříbrnými zrcadlovými odlesky, nesluší mi. Jsem si jistá, že někomu slušet bude, konzistence je super, skvěle drží./Sheer Lipgloss in Electrify, is a pale baby pink with pearly sheen. I looked like corpse with it on my lips, anyway I am sure that for certain skin tones It could look great.
Illamasqua tvářenka v odstínu Nymph matná tvářenka, zase růžová, zase miminkovská, spíš studené podtóny. Přijde mi skvělá, Není přehnaně pigmentovaná, prostě tak akorát./Illamasqua Blush in Nymph is matte pale pink blush, cool toned, with good payoff.
Illamasqua rtěnka v odstínu Flicker, totální zklamání, vůbec nešla nanášet, zkoušeno jen na ruce a vypadalo "to" jak špinavý flek, žádný krásně bronzový lesk. Jediná věc, které bych se u Illamasqui zbavila (nebyla moje, takže jsem se jí nezbavila :)), fakt divná konzistence./ Illamasqua lipstick in Flicker I only swatched once and cannot do it properly because of very thick consistency. Payoff was terrible, couldn´t recommand it and didn´t suit me at all, btw swatch look like bruise...
Illamasqua tužka na oči Severe, super tužka, klasická tužkovitá konzistence, ne úplně krémová jako třeba Urban Decay 24/7, ale krásně se s ní pracuje. Jen blbá barva, vypadám jako králík, ale jako báze na stín je fajn. / Illamasqua pencil in Severe. Great pencil, not too creamy consistency (as UD 24/7), just proper pencil, sadly I picked wrong colour for my skintone, look like rabbit with this one on. Can be used as shadowbase.
Illamasqua krémové oční stíny /zprava doleva/ Wail, Incubus a Command. Hezky se s nimi pracuje, dobře se roztíraly, nevím jestli se slévají, nebyly moje. / Illamasqua cream eyeshadows (from R to L) in  Wail, Incubus, and Command. Consistency is creamy, easy to work with. I canno´t say about their starying power, because owner is somebody else. 
A zblízka, tentokát zleva / Here closeups (from L to R) Wail, Incubus, and Command

Žádné komentáře:

Okomentovat