OPI Senorita Rose-Alita

Tak zase jeden starší kousek, tentokráte OPI Senorita Rose-Alita z Mexické kolekce (jsem někde četla, že byl tak strašně úspěšný, že prý je i v permanentní kolekci - jako classic kolekci, ale neověřovala jsem to). 
Asi jste všichni pochopili, že mám ráda červenou a fuchsiovou. Tak toto je lak, který spadá do kategorie fuchsiová, ale není to jen takový jednoduchý krémík, ale má zlaté odlesky. 
Subtilní zlaté odlesky, až jsem se přistihla jak si jej zálibně prohlížím na sluníčku. Má díky tomu teplejší podtón a proto nebude moc slušet při jemném opálení, buď to chce bleduli jako já, nebo olivovou pleť.
Lak má perfetktní konzistenci, dvě vrstvy k plnému krytí postačí.  Taky má super název a vypadá jako MAC pigment Rose, no nekupte to...
Celkové dojmy:
  • pozitivem:fuchsiová se zlatými odlesky, super konzistence
  • negativem: teplý odstín, který si moc nerozumí s opálením 
Summary:  OPI Senorita Rose-Alita, from Mexican collection (and OPI add it to classic collection also) is beautiful warm toned fuchsia pink with golden shimmer I have almost same MAC Pigment Rose. Hence shimmer is golden it suits very pale skintones or darker ones (when I am tanned it looks cheap). Application is great, buttery and glides like a dream. Two coats to full coverage.

8 komentářů:

  1. Trochu mi připomíná Didgeridoo you nails :-) Ale to už je nemoc, že mi každej lak připomíná nějakej jinej...

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ta barvička strašně líbí, ale asi bych se v ní necítila. Pro tebe je ovšem přímo stvořená.
    A moc se mi líbí, jak vždy napíšeš, k jaké pleti se láček hodí či nehodí. To je moc užitečná informace. Už se mi kolikrát stalo, že jsem se zamilovala do laku, na netu objednala, ale pak si s mojí pletí absolutně nerozuměl. Takže tohle já opravdu oceňuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je taaak krásný! Kdybych nebyla lemra líná a našla si včera jak vypadá, mohla jsem tě taky poprosit o jeho půjčení, fňuk...

    OdpovědětVymazat
  4. An: Že jo a nejlepší je, že je docela unikátní

    Blani: Také jí trpím, mimochodem Digedoo jsem měla a moc podobný není, tmavší, nemá perleťové odlesky a má ten shimmer

    Yarisse: Děkuji za slova chvály. Ono jde o zvyk, já se v ní ze začátku moc necítila.

    Peťulko tak příště, já si půjčím ty co si měla doma a ty zase nějaké moje co si negooglila :). A nubar nalakován, kryvost OK, ale z barvy jsem na vážkách...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jo, domluveno, budu se těšit :-) Ještě jsem si pak dodatečně vzpomněla, že jsem chtěla vidět Warholku :-D Jsem zvědavá na fotky, tak šup sem s Nubarem, my ti ho zhodnotíme :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je krásný! Mě zase trochu připomíná CG Strawberry Fields, který mi neslušel :((

    OdpovědětVymazat
  7. I love this swatch - the color is beautiful! I featured it on my blog and I wanted to make sure I stopped by to give you a heads up :)

    OdpovědětVymazat