OPI Dress to Empress

OPI Dress to Empress je láček za Japonské kolekce, která byla tak dávno, že si nepamatuji přesný rok vydání, ale co si pamatuji, je, že z téhle kolekce byl druhý lak od OPI co jsem si kdy koupila, takže tak rok 2005, páč do té doby jsem měla jen jeden lak,. Jaké blbosti si člověk pamatuje, mimochodem šlo o You´re such a kabuki queen.
Barva je zářivá červená, oranžová červená, občas až korálová s lesklými částečkami, nevím jak to nazvat, nejsou to šupinky, ani glitry, které jsou hodně lesklé, ale ne různobarevné. 
Lakuje se dobře, je vodovější konzistence, na fotce josu dvě vrstvy a trošku prosvítají špičky, že by to byla jelly konzistence....hmm.
Přijde mi, že se takouvou barvu u levnějších značek nenajdete.
A ještě detail
Celkové dojmy:
  • pozitivem: neobvyklá oranžová červená s třpytem.
  • negativem: tenhle odstín není pro lidi se žlutým podtónem pleti lichotivý
Summary: OPI Dress to Empress is from Japan collection, way too far in past to remember year (sorry, I guess 2005?). Actually second nail polish by OPI I bought was from this collection (first one was Malaga vine, stupid things I remember :)). Back to OPI Most Honourable Red it is orange-y bright red (tends to coral) with beautiful sparkly finish. Ideal colour for summer and spring.

4 komentáře:

  1. Jaktože tenhle lak vůbec neznám? Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. V roce 2005 jsem byla ještě OPI nepolíbená... Ani já tenhle lak neznám, ale líbí se mi hodně!

    OdpovědětVymazat
  3. Ono ho moc lidí nezná, ale fakt stojí za to.
    Já měla jen ty 2 laky a měla jsem pocit jaký že to mám výběr...

    OdpovědětVymazat