Color Club High Society

Konečně jsem našla šedý lak, co mi sluší (no jo, jsem nekritická) Color Club High Society. 
Kdysi jsem měla China glaze Recycle a to byl beton (fuj) a OPI You don´t know Jaques tmavá hnědá (mimochodem taky fuj) a teď mám to co jsem chtěla světle šedou s tělovým podtónem (v angličtině je na to výraz mushroom-y taupe ), a jako bonus je při více vrstvách lehce do kouřově lila Color Club High Society.
Lakuje se perfektně, je trochu vodovější konzistence, takže ta první vrstva je nádherná, ale prosvítá, až při druhé se to spraví, ale taky ztmaví.  Rozhodně doporučuji.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: trendy šedá, která je díky tělovému základu slušivá.
  • negativem:je vodovější konzistence
Summary: Finaly I found THE right grey nail varnish for me Color Club High Society (I tried China glaze Recycle and OPI YDKJ before and both were deeply unsatisfying). I guess Iam so satisfied because it is mushroom-y taupe , not too grey and has hint of lavander. The formula is watery, but once I got used of it everything was great (for me watery formula is way better than sticky). On my pictures are two coats

8 komentářů:

  1. Ten jsem chtěla, ale nakonec nekoupila :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje fotky jsou první, na kterých se mi tenhle lak líbí! A moc ti sluší, můžeš si dovolit být nekritická :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu Ti moc sluší:-) Já prvně chtěla Essie Body language, ale nakonec jsem objednala po inspiraci Tebou tento:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No ja uz nad nim premyslim dlouho, porad je na wishlistu,ale ted uz ho fakt moc chci! Krasny fotky a moc ti slusi! Fakt!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti děkuji! Mé ego vyletělo do oblak :-))). Je moc pěkný, tedy kdyby byl o špetičku hnědší, nezlobila bych se.

    Elis, tak to se těším, že pak budeš referovat jak si s ním spokojená. Mimochodem co China, co na ní říkáš?

    Luci, ááá tak to mám u spousty laků u tebe na blogu. Je to krásný lak, za tu cenu, hezčí než Chanel.

    OdpovědětVymazat
  6. Na Chinu se zatím nedostalo :-) Já mám s těma fialovýma trochu problém, že k nim nemám moc co nosit, tak to vždycky chvilku trvá, než něco vymyslím :-)Asi budu muset obohatit šatník :-D Ale barvička je to pěkná, už se na ni těším :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Day, nadhera, tenhle lacek bych taky nekdy chtela mit :) Moc ti slusi! Kari

    OdpovědětVymazat