Misa Single and Ready to Limbo

Jasně, nebudu si kupovat další červenou...tak takhle to u mě dopadá s předsevzetími. Koupila jsem si další červený lak Misa Single and Ready to Limbo. Dvakrát. Dobře omylem, ale nevadí mi to, tenhle lak je totiž pohádka.
Letošní jaro měly všechny velké značky spoustu nebvyklých barev a s kolekcemi přišly už v lednu , Misa nejpozději a ppodle promo fotek jejich kolekce Mardi grass dost pozdě, takže to vypadalo na zklamání, ale jsem moc ráda, že se chybka vloudila a já láčky vyzkoušela, protože jento je velice povedený, Kdybych měla utvořit top 5, tak tenhle bude určitě na bedně.
Misa Single and Ready to Limbo je třešňová červená, takový červený lak, co plně kryje v jedné vrstvě (silnější), je o trochu červenější než Illamasqua Ruthless (třeba se časem dokopu ke srovnání). 
Podle webovek zasychá do matna, nevím, hned jsem na to dala topcoat.  Velmi dobře se s ní pracuje, štětečky u Misy jsou pro mě nejlepší díky delšímu držáku.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: červená, rudá, třešínková (bez politické preference)
  • negativem: ---
Summary: I ordered Misa Single and Ready to Limbo by mistake and twice (question is how stupid I am to order twice nail varnish ...). Must admit this is pleasant surprise, probably the nicest colour from Mardi grass collection witch wasn´t very appealing on promotional pictures. In reality it is beautiful cherry red, wihout hint of shimmer. Application is dream, I think their long handles are my favourite, full coverage in one coat (I did two). It is labeled as matte, I used glossy top coat. Now I am tempted to make few more Misa mistakes.

4 komentáře:

  1. Boze to je uzasna cervena! Love it! A mas taky krasne precizne nalakovane nehty, to se musi nechat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Že jo, nemůžu se vynadívat. To ne já, to štěteček Misy má rád mé nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak na ty červený krémíky nejsem, tak tohle je vážně luxusní lak!

    viennettka (které chcípl noťas a je v kolejní PC učebně, beeee :-()

    OdpovědětVymazat
  4. Chůďátko, to znamená žádné posty??? Fňuk! A ano, je úžasný.

    OdpovědětVymazat