OPI Mad as a Hatter a China Glaze Grape pop

Mám tu pro Vás několik staších fotek - jako první příjde na řadu OPI Mad as a Hatter, protože byl vidět téměř všude, rozhodla jsem se ho nafotit jako srovnání s China Glaze Grape pop. 
Jsou to v podstatě různobarevné (stříbrno, černo, fialové) glitry, takže platí  vrstvit, vrstvit a vrstvit. Na samotný lak jsou třeba tři vrstvy, nebo lze použít jako glitrový nadlak a pak jen jedna. Já ho použila přes jednu vrstvu China Glaze Grape pop. Co taky nemusím je to, že se musí pak nanést minimálně dvě vrstvy nadlaku, aby nebyl cítit rubý povrch a o odlakování radši pomlčím (i když někdy odpadne polovina laku z nehtu najednou, vkuse).
Vím, že spousta lidí je z něj nadšená a považují ho za nejunikátnější lak na světě, nevím, mě dost připomíná RBL Frugalista, jen je levnější. Tedy pardon, oprava, byl v době vydání, protože je to jeden z OPI-íkovských speciálnách edic, už se neprodává a tak je možné koupit ho jen na ebay a jejich ceny fakt stojí za to. Takže jsme zpět u RBL, který je aktuálně levnějsí. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem:glitry, asi se bude hodně lidem líbit, trochu "světský" lak
  • negativem: hrubý povrch, odlakovávání děs, běs, nebaví mě.
 
Summary: I have few older swatches for you - first one is OPI Mad as a Hatter. Have it for quite a long time but cannot put myself to publish it because I am not very keen of this one. I know that many people love this one, swear on it as on the most unique polish ever , but I do not find it especially appealing. OPI Mad as a Hatter is too sparkly for me, maybe I hate application - two coats of top coat after mani is absolute necessarity, or you´ll end up with asphalt on your nails. Staying power is good, chips in pieces. I prefer it as a top coat over some darker polish , for example China Glaze Grape pop. BTW this one is almost the same as RBL Frugalista, only way cheaper (or it was, now you can find someone ridicoulously priced ones on ebay .

9 komentářů:

  1. Přes ten fialový lak to vypadá moc krásně! Já ho zatím měla jen jednou samotný a neodlakovávala jsem, ale odlupovala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti furt nevím, jestli se mi ten lak líbí nebo vůbec...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti: Ha tak mě držel, ale pak se z ukazováku sloupl, ty ostatní šly dolů děsně

    Blani: Tak to jsme dvě, takhle na fotkách nevypadá tak zle :).

    OdpovědětVymazat
  4. Odlakovávání mě příliš netankuje, neb ho sloupávám :)
    Mám tento lak ráda, vypadá naprosto skvostně na konečkách jako barevná francie, ale štve mě to lakování, je to jak lakovat s glitrovým blatíčkem....
    Zas tak dobře nechápu tu jeho oblíbenost, až tak unikátní mi nepřijde, ale zas na druhou stranu jsem ráda, že mám aspoň jeden lak, co je HTF, že se můžu cejtit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Day a Blani, jsme tři. :o) Určitě víc se mi líbí, jako nadlak, než samotný. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. peripatetic33: Isn´t is LOL? Thanks for comment.

    Dáši: Mě potvora držel, jenh na jednom nehtu se sloupnul do půlky a vešel dál unípnout. Zase moc lidí ho nemá a já se svými krátkými nehty s francií moc parády neudělám. Jo a přesně, je to glitrový blátíčko, já mám sice miniaturu a to ještě jde, ale nedovedu si představit, jak to musí vypadat, když máš ten velký plochý štěteček. No jo, teď vyjde na skoro 30 USD, šílený, aby to nedopadlo jak s NARS ZULU, sakra, měla jsem nakoupit zásobu a výhodně prodávat...

    Veru: Super, třeba ještě někdo rozšíří klub.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám pocit, že by se člověk dobře uživil jako nehtový bookmaker.... :) stačí mít čuch na to, kterej lak bude brzo HTF a jste boháči....

    OdpovědětVymazat
  8. Jo uživil, tak jdem na to, ne LOL.

    OdpovědětVymazat