Illamasqua Prism over Illamasqua Force and CND effects

Fakt se mi líbí Illamasqua Force, ale pokud přes něj nalakuji Illamasqua Prism je to ještě hezčí. Protože jsem pátrala, nemám li ve sbírce cosi podobného, rozhodla jsem se udělat malé srovnání s CND Effects Sapphire Sparkle, protože má taky modré odlesky. 
A náhodně jsem vytvořila variantu, co se mi líbí nejvíc Illamasqua Force, přes to Illamasqua Prism a navrch CND Sapphire Sparkle. Vzniklo to omylem, když jsem byla úžasně mulitfunkční a zároveň lakovala/telefonovala /kontrolovala mail a si spletla nalakovaný prst s nenalakovanýcm.
Mám li být upřímná, samotný Prism mě neoslovil, je to mléčně bílá, průhledná bíla, s výrazným modrým leskem. Pravděpodobně bych se uvrstvila k smrti, kdybych chtěla plné krytí, ale jako efekt přes nějaký lak je to nádhera. Kdyby v budoucnu udělala Illamasqua nějakou variantu Prismu - červený lesk, zlatý lesk, zelený lesk prostě jakýkoliv, tak si ho určitě koupím, je úžasný. Bravo Illamasquo!
Celkové dojmy:
  • pozitivem: na vrstvení je ideální, skvělý lesk skvělá aplikace
  • negativem: samotný nic moc...
Summary: I love Illamasqua Force but I think it is even better with Illamasqua Prism as top coat. I also used one of CND effects - Sapphire spakrle as a comparison and mistakenly created variation I like the best - CND over Force and Prism. All that shimmery effect is very bold as you can see, and visible in shadow also. Back to Illamasqua Prism, it is ideal as top coat over nail varnish alone it is too pale for my taste. Sheer milky white with blue sheen. I hope Illamasqua will make more of this one, red sheen, golden sheen, green sheen whatever I´ll buy them all.

Žádné komentáře:

Okomentovat