My favourite MAC lipsticks (now)

Mám teď rtěnkové období, výrazně rtěnkové období, takže střídám dvě hodně divoké rtěnky a miluju je. Obě jsou z MAC - u a nikdy by mě nenapadlo, že je budu nosit a že ke mě půjdou.
První je MAC Russian Red - matná tmavě rudá rtěnka, klasika. 
Při aplikaci je třeba dávat pozor na dvě věci, hydrataci rtů (ano dost vysušuje) a pečlivou aplikaci (a fixaci, nejlépe pudrem a následné obtisknutí do ubrousku), protože není nic vulgárnějšího, než rozmazaná rudá rtěnka.
A druhá je MAC Petals & Peacock, ano neodolala jsem dalšímu velikonočnímu tampónku. 
Je to fuchsiová se studenými podtóny, krémová (amplified creme). Zase platí to co Blooming lovely tenčí vrstva je jemnější, větší aplikace smrťák, který bez konturky nedoporučuji.
Chci se také podělit o frustraci, těšila jsem se na rtěnky z MAC kolekce To the beach a ani jedna mi neslušela, oranžová prostě není moje barva. Taky bych chtěla poděkovat Diance za pomoc při výběru Russian Red :), má to prostě v oku. Díky.
Summary: These two MAC lipsticks I wear very often. I´ve never thought I´d wear such a vibrant, bold colour, but here I am. First one is MAC Russian Red, matte classic red lipstick, only you must be very carefull with application and hydratation of your lips. Second one is very bold blue toned pink MAC Petals & Peacock, amplified creme (buldable colour as you can see on second picture). Aren´t they lovely?

5 komentářů:

  1. You are a very brave lipstick wearer indeed! ;-) I am only comfortable wearing such bright colors when I am in a really good mood! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obě jsou krásné. Taky bych potřebovala pomoct s výběrem barev na mé rty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jezis ta Russian Red je krasna! Asi ji budu muset zkouknout! btw zrovna taky pripravuju prispevek o mych oblibenych rtenkach,tak pilne licim a fotim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Blusherine: Yes, I cannot have orange and dark ones and don´t like very pale one´s so my choices are limited :). In general I prefer lipstics over lipglass.

    Soni: že ano, mě se strašně líbí a to jsem se bála, že je nebudu nosit. Tak musíš přijet do Prahy :)))

    Luci: Tak to se opravdu těším. Fakt jsem byla překvapená jak je Russian red úžesná.

    OdpovědětVymazat
  5. Tééda, já bych si na tak výrazné barvičky absolutně netroufla :-) Škoda, že není fotka jak vypadají na rtíkách;-)

    OdpovědětVymazat