OPI Sugar Plum Yum Glitter přes Color Club High Society

Kdybyste náhodou chtěli třpytky co nejsou řvavé, ale decentní. Tak sáhněte po OPI Sugar Plum Yum Glitter, který je někde označovaný jako top coat a někde ne, čert se v tom vyznej.
Samotné bych nelakovala, je to top coat (samo o sobě by to bylo minimálně 8 vrstev k nějakému solidnímu krytí) V tomto případě jde o OPI Sugar Plum Yum Glitter přes Color Club High Society.
Jak už jsem napsala, jsou to velmi něžné fialovo/stříbrno/růžové třpytečky (připomínají mi topcoat od northen lights). Dodají lehce fialkový nádech laku pod ním.
Zakončíme po Shakespearovsku - jak se vám líbí? Máte některý ze třpytkatých top coatů?

Summary: OPI Sugar Plum Yum Glitter are multicolored tiny glitters (purple/pink/silver) in sheer lilacky base. I found out, after ordering,  that it is top coat and as top coat it is perfect. If you want it as nail polish you could be unsatisfied, it would require too much layers to decent coverage. I used mine over Color Club High Society. Do you have any glitter top coat? Do you like it?

8 komentářů:

  1. Tahle tvoje kombinace se mi líbí moc! Já mám vyloženě třpytkatý nadlak asi jen ten INM Northern Lights a včera jsem si koupila v drogerce takovou divočinu od Essence. Jinak mám šupinky, CND efekty, nebo holografický nadlak, třpytky nee. Akoli když se nad tím tak zamyslím, mám pár třpytkatých laků co samy o sobě nekryjí, třeba jako CC Sakura Glow a podobně.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá pěkně. Já zatím nemám žádný třpytkatý, vlastně jeden od Sally Hansen, ale ten je jinak třpytkatý - spíš takové mini šupinky. Většinou takové laky používám jen na zamaskování těch, co se mi na mě nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ten OPI potřebuju :-) Mě se to moc líbí! Jinak já primárně žádnej třpytkovej nadlak nemám, ale třeba Essie ballet slippers je dost nenápadnej a třpytkatej, stejně jako občas vrstvim různe OPI Up&Front...a Princesses rule.

    OdpovědětVymazat
  4. Mne se libi moc, je fakt elegantni a nenapadnej :) Moc pekna kombinace.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, děkuji, děkuji, připadám si strašně inovativní LOL.
    Peti Já jsem je i měla, ale mě se zas až tak nelíbí, jsou takově, nevím...moc řvavé, i některými šupinkami pohrdnu.
    Soni však to já taky, ale tenhle je tak krásně decentní.
    Blani, určitě stojí za to a těch třpytkatých nadlaků je víc barev, jen se mi tenhle líbí nejvíc. A Princess se nepočítá, to je něco jiného :).
    Luci Moc se mi líbí tvoje konadování...

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je prostě a jednoduše dokonalej, v překrytí přes tu šedou. Nevíš ale, kde ho sehnat? :-X

    OdpovědětVymazat
  7. Ten můj byl z H2T před tím, než je přestali prodávat, napadá mě transdsign, nebo ebay.

    OdpovědětVymazat
  8. Na obou jsem hledala a nenašla...tak nic, no :-(, zůstane asi navěky uvězněn ve wishlistu...

    OdpovědětVymazat