OPI DS Ruby

Pokračujeme se sérií DS od Danči! OPI DS Ruby
Tohle bylo foceno za velice slunečného dne, takže v reálu je trochu tmavší a víc dočervena (cihlova). Je to zvláštní třpytkáč, který se ukáže jen na přímém sluníčku. A ani na něm ne moc, velmi decentně.
Ve stínu je to tuctová hnědo/červená s leskem (jak je vidno na fotce níže). Kdybych měla barvu ohodnotit celkově, tak se mi moc nelíbí. Trochu nuda. Teprve když vylezu na přímé sluníčko, tak se mi líbí, ale v ČR často není, tak to pak moc neoslní.
Důvod proč na fotkách nemám lahvičku je ten, že jsem si ho nalakovala na chodbě obchoďáku přes Essie Playa del Platinum. Tak a teď oficiálně všichni víte, že jsem nevylčitelný lakový závislák...

Celkové dojmy:
  • pozitivem:má skrytý třpyt
  • negativem: na mě je nudááááá. 
Summary: OPI DS Ruby is also borrowed from Dani, and I do not like this one. In real life it is boring warm /brown/red with unnoticeable shimmer (more dark toned than on pictures it was really sunny day, closest is third picture in shadow). There is moment when I like it  -  on direct sun . But question is how much sun we have in CZ ... answer is not too much. So sorry, not so impressed. If you are wondering why there is bottle picture absent, it is because I painted this one on my  nails in shopping mall corridor, I am soo addicted ...

1 komentář: