Illamasqua blush Rumour a Kiss

Dorazila mi objednávka z Illamasqui, tedy nejen mě, ale i kamarádkám. Pěkně zabalená, ani jsem netušila, že teď posílají s UPS, předtím to šlo jen RM, co mě nemile překvapilo byla absence jedné tvářenky Mishchief,. Na to mě nikdo neupozornil a peníze si za ni strhli. Nakonec mi emailem sdělili, že je vyprodaná a vrátí mi peníze, což o to, ale já nechci peníze, já chci tu tvářenku...bůůůů.
Asi  je jasné, že obsah dnešního příspěvku jsou tvářenky od Illamasqui Rumour a Kiss.   / Again Illamasqua, they have 50% sale on "Last chance sale" basically sale on discontinued products. I bought few things for myself and my friends, sadly part of my order was cancelled without my knowledge, because it was out of stock (third day of sale...) and after emailing to customer service they wrote me that they´ll refund m e money. Nooo, I want Mischief blush!!! (cry). Today I swatched two blushes for you Illamasqua Rumour and Illamasqua Kiss. Pigmentation of both matte blushes is superb, they glides like butter.
Začněmě s Illamasqua Rumour /jen prosím ignorujte moji neschopnost správně napsat popisek fotografie/  je tělová tvářenka, světle béžová, teplá, na netu píšou, že je růžová. Nevím, mě přijde prostě hnědá. Hodí se na konturování, nebo pro jiný odstín pleti, jako tvářenka. Dobrá pigmentace, máslová konzistence. 
Illamasqua Rumour /please, ignore my idiotic spelling in photo above/ is described as pale pinky beige, for me it is just warm toned beige, not very flattering on my very pale skintone (for reference MAC NC 15), I think it could be great if you are looking for contouring shade. 


Illamasqua Kiss je matná, sytě fuchsiová tvářenka. Ale při tom názvu si vždycky vybavím Gena Simmonse.... 
Pigmentace je neuvěřitelná, stačí lehce máznout a je hotovo. Ale zase na druhou stranu se s ní musí opatrně aby člověk nedopadl jako Marfuša, ale jde rozetřít na efekt lehce ošlehnutá větrem. Pigmentace mi přijde lepší než u Rumoru, ale možná je to intenzitou barvy. Mě osobně k pleti moc nejde, jsem světlejší než MAC NC 15, takže u většiny značek musím mít ten nejsvětlejší odstín makeupu, ale dovedu si ji představit navečer, nazimu. Rozhodně velmi příjemné překvapení. Nufík se ptala, jestli je to teplý, nebo studený odstín a protože jsem si nebyla jistá, zkusila jsem ji srovnat se Simmerbricky od Bobbi Brown, teplým Nectarem a studeným Rose a fakt je, že je někde barevně mezi. 
Ale v základu je to teplá barva, která vzhledem k fialovým podónům má studený nádech.
Illamasqua Kiss (go Gene go!) is deep rose plumm. You must be light handed with this one and when you are it is beautiful.Nuf asked me If it is warm toned or cooltoned so I made comparison with two BB Shimmerbrics warm toned Nectar anc cool toned Rose and it something between. In my eyes it is warm toned blush with strong cool, plum underotne.

Žádné komentáře:

Okomentovat