OPI What’s With The Cattitude?

Kocour je tu, kocour v botách :), OPI What’s With The Cattitude?. Ze Shrekčí kolekce, vůbec tam jsou zvláštní barvy, chtěla bych vyzkoušet i ogra, kobaltově modrou.
Krémová nebesky modrá, jasná, zářivá. Ale víc vynosím ORLY Snowcone, která je o kapičku tmavší. Trochu mi vadí, že mi dělá lehce zašedlé nehtové lůžko, ale celkově se mi líbí, zase asi to nebude na každodenní nošení, ale v létě proč ne.
Musím říct, že modré laky nad těmi zelenými tak nějaku mě vítězí, asi to bude odstínem pleti a proto, že zelená mi občas dělá tzv. zombie ruce ze záhrobí. Modrá ne. Lakovalo se průměřně, zase trochu pastózní.
A těšte se na modré srovnání.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: nebesky modrá
  • negativem: nebesky modrá, horší aplikace.

Summary: I am not that much in Shrek collection but this one is probably my favourite od it. OPI What’s With The Cattitude? is sky blue my only issues was with application. As you can see it is thick and I have "holes" in polish with two coats so on pictures are three. Beside that it is great summer shade and I like it a lot. Personally prefer less bright ORLY Snowcone, tomorrow I´ll do comparison for you. Have a nice weekend.

2 komentáře:

  1. It is quite vibrant, not my favourite blue ever, but colour is sunny and bright :). And thank you.

    OdpovědětVymazat