China glaze Sugar plums a China glaze Naughty and nice

Jsem geroj, protože toto jsou dva poslední laky z vánoční kolekce od China glaze, která se skládala ze šestnácti laků. China glaze Sugar plums a China glaze Naughty and nice jsou laky se kterými jsem byla nadprůměrně spokojená.
China glaze Sugar plums je jediný přibližně fialový lak z kolekce. Je to švestková marmeláda, kterou někdo posypal dávkou cukru krystal.
Což znamená, že zasychá lehce dohruba, ale jedna vrstva nadlaku to spraví. Jsem s ním hodně spokojená a určitě patří mezi mé favority z kolekce.
China glaze Naughty and nice je barva, kterou letos mají téměř všechny značky v podzimní, nebo zimní kolekci, téměř černá červeno-fialovo-vínová.
Pro mě osobně je to barva, kterou by každý měl mít ve sbírce a ze všech co jsem vyzkoušela letos na podzim (tzn. Essie, CC, OPI) mi zrovna varianta od Chiny vyhovuje nejvíc.
V jedné vrstvě je velmi dobře vidět ta základová barva, tak jen pro informaci
 Celkové dojmy China glaze Sugar plums:
  • pozitivem: švestková marmeláda, kterou někdo posypal dávkou cukru krystal
  • negativem: zasychá hrubě, ztrácí lesk, ale vrstva nadlaku to spraví

Celkové dojmy China glaze  Naughty and nice:
  • pozitivem:  černá červeno-fialovo-vínová
  • negativem: tuctovka
Summary: Finally I managed upload all swatches from China glaze holliday collection, yes all 16 of them, I feel like some kind of superhero. Today I have for you last two - China glaze Sugar plums and China glaze Naughty and nice.
China glaze Sugar plum is surprisingly one of my favourites from this collection, maybe because it is only one remotely similar to purple. Plum shimmer dusted with tiny silver glitters, kind of plum marmelade with large crystals of sugar on the top. Application is good, just dries bumpy so at least one coat to add shine and even it  is necessary. 
China glaze Naughty and nice is "another" blackened vampy colour, creme, on the last picture you can see one coat which captures reddish base. Even if it isn´t most original polish, I like it because of application and staying power.

10 komentářů:

  1. Sluší ti oba! Sugar Plums je taaaak nádherný!!! Ale dovolím si nesouhlasit, třeba já jsem člověk, který žádnou barvu typu Naughty and Nice ve sbírce nemá a absolutně mi to vyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. I really like Sugar Plums! Great swatches!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Sugar Plums vypadá tak krásně! Hrozně ti sluší podle fotky!!

    OdpovědětVymazat
  4. Peti Sugar plums je miláček, jen kdyby zasychal do hladka, ale to už bych chtěla moc. Tak zase na druhou stranu každý nemusí mít vše, ale když máš barevně vyváženou sbírku, tak se takovému typu barvy nevyhneš:).

    Alluring mum: Me too (definitely in top 4). Thank you.

    Soničko Děkuji, já se v něm cítila dost dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak jsem je v tý vánoční kolekci přehlížela, ale teď to vypadá,že se mi moooc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naughty and nice je krasna, takova klasicka zimni barvicka

    OdpovědětVymazat
  7. Míno: Nepřehlížet, je moc krásná, případně si ji jde prohlédnout naživo u Lídy v Salonu.

    Luci ano já jsem nad ní v lahvičce ohrnovala nos, ale pak jsem z ní byla úplně nadšená.

    OdpovědětVymazat
  8. U Lídy v Salonu? To se obávám, že neznám :(

    OdpovědětVymazat
  9. Míno tady:
    http://www.hairbeauty.cz/

    OdpovědětVymazat