Lippmann Across the Universe

Zrovna jsem dokoukala stejnojmenný film od Julie Taynor a dojem je stejný, rozpačitý. 
Do Lippmann Across the Universe jsem se zamilovala u AYD, jíž vděčím za velkorysé zapůjčení, protože dostat se k tomuto mazlíkovi je potíž. Do ČR zatím neposílají, takže jediná možnost pořízení je přes ebay, nebo Beverly Beaute a taky cena je mírně řečeno high end. To seknutí pak sakra zamrzí. 
K barvě, základ je tmavě-modro-zelené želíčko ve kterém plavou modré a zelené šestiúhleníčky a stříbrné puntíčky. Jako ryby ve vodě.
Asi jsem vyjímka u mě to chtělo tři tlustší vrstvy, vzhledem k četnosti šestiúhleníčků není třeba je lovit jak kapry z kádě, ale nalepí se na štěteček samy, navíc je jejich kvalita lepší než u levnějších značek, jsou jakoby tenčí a když je vypreparujete, tak zjstíte, že jsou vlastně samy o sobě polo průhledné.
Samozřejmě, že zasychá hrubě, dala jsem vrstvu nadlaku, ale nestačila, pak jsem dala druhou a ...zase nestačila. Občas se mi nějaký šestiůhllníček napůl odchlípl, což vzhledem k tomu, že jsem neurotik znamenalo, že jsem dloubala dokud jsem ho neodervala (proto vím jak vypadjí samotné). Navíc za tři dny se prstíky začaly loupat.
Celkově tedy pochvala za inovativnost a provedení, ale bohužel ani takový krasavec mě nezviklá k obdivu k efektovým lakům. 
Jo a Viennettka mi tvrdila, že podobného efekt dosáhne vrstvením černého laku a efektového Nfu Oh, tak doufám, že bude dokumentace.
 Celkové dojmy:

  • pozitivem: unkání barva, vyjímečná kvalita
  • negativem: hrubý povrch, horší odlakování
Sunnary: Today I have seen movie by Julie Taynor Across the Universe so it is right time to post my pictures of Lippmann Across the Universe. My feelings for both of them is pretty same, mixed. In general I love idea of sparkly glitters in reality I cannot get over application issues and dense surface. Across the Universe is unique and beautiful, quality outstanding, you get what you pay for. The dark blue green jelly base with loads of light silvery glitters and light blue hexagonal sequins and sea green hexagonal sequins. Applicatin is excelent for glitter polish, in each stroke of brush you´ll have enough sequins. Because this is a jelly base I needed at least three coats and top coat, two layers in my case. As interesting as are semi sheer sequins I also found them most disturbing, during days I wear it some of them starts to detaching. I couldn´t stop staring at my nails, it looked like fish in dark water. 

10 komentářů:

  1. To mě těší, že nakonec není tak perfektní, hrozně se mi totiž líbil a teď už ho na seznamu nemám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic na světě mě nemůže odradit od toho, že ho pořád moc chci :D Je nádherný a sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  3. Ne černého, tmavě modrého jsem říkala :-) Dokumentace jistě bude, ale nejdřív se mi musí vrátit ten Nfu co je na návštěvě u AYD, s tím si myslím, že by to šlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Dajánko, tak to je nádhera a ten, co má AYD je stále moc chtivý :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, ráda jsem tě potěšila.

    Míno: Budu parafrázovat když ho miluješ, není co řešit.

    Peti: Aha, tak to se omlouvám, že tak mystifikuji.

    Bubu: Všechny co má AYD jsou pro mě chtivý.

    rmcandelight: I think this one loves almost everybody, it is true hit.

    OdpovědětVymazat
  6. Day, ja po nem taky porad touzim! Zatim jsem se spokojila s Bad Romance,ale mozna na Across the Universe taky nekdy dojde :) Zae obdivuji fotecky,mas je krasne :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je vážně zajímavá věc. Já jsem v mnoha ohledech dost přízemní, takže jen fascinovaně koukám na tvoje fotky :-) A líbí se mi...

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, já už ne i na ostatní Lippmanny nejsem tak natěšená jako ve fáczi před vyzkoušením (díky Bohu alespoň za to)

    Blani děkuji.

    Musicalhouses: Glad you like it,

    OdpovědětVymazat