Rescue Beauty Lounge Catherine H

Jsem živá, nebojte, jen toho je na mě trochu moc. Doufám, že jste prožili hezký štědrý večer.
Dnes tedy v rychlosti s Rescue Beauty Lounge Catherine H z tudorovské kolekce. 
Měla jsem trochu dilema který lak si pořídit a po dlouhém uvažování jsem se rozhodla pro Catherine H, důvod je tento, Jane je bílo/šedá, taková ta nude co mi děsně nebude slušet (což neznamená, že kdyby mi někdo nabídl vyzkoušení odmítnu, že), Anne je fialová a těch mám dost, Catherine úžasná, ale zelená a zelené laky nemám ráda (navíc mám Nubr Verde, blízký dupe).
Takže výsledkem je, že jsem byla děsně skromná a mám jen Catherine H střední šedo modrou se zlatými pidi třpytečkami, které v zimě a v přírodním světle nejsou skoro viditelné.
Ze začátku trochu zklamání, ale po chvíli nošení musím přiznat, že v RBL vědí co dělají, vypadá božsky a originálně a to já ráda.
Lakování bylo bez jakýchkoliv problémů, dvě vrstvy, detail lahvičky, kde se mi podařilo zachytit fuchsiové odlesky, které jsou jinak téměř neviditelné:
A nehtů
Celkový dojem:
  • pozitivem: unkátní tlumená barva s mini třpytečkami, vyjímečná kvalita
  • negativem: nejsem si jistá, že je to barva pro každého
Simmary: I am sorry for lack of posting, but I have personal issues and I am not sure how´ll Ihandle them in future, so I apologise for it. I have prove for you how good girl I was,  when I managed to buy only one polish form RBL Tudor collection. Rescue Beauty Lounge Catherine H, grey muted blue with golden flecs, which are beautiful, but visible only on direct sun or in artifical lighting, in natural it is same as on my pictures.  I added also bottle picture for you to see fuchsia shimmer which I was unable to catch on photos. Anyway after short struggle I grown to love Catherine H and highly recommand it!.

4 komentáře: