Červené Vánoce od China glaze - China glaze Ruby Deer, China glaze Phat Santa, China glaze Mrs. Claus, China glaze Mommy Kissing Santa

Moje nejoblíbenější barva laků na nehty je červená, netvrdím, že ji nosím nejčastěji (fialová a fuchsiová zdraví), ale červeně nalakované nehty se mi na mých krátkých nehtech líbí. Dnes tu mám pro vás ty červené laky z Vánočníí kolekce od Chiny a to China glaze Ruby Deer, China glaze Phat Santa, China glaze Mrs. Claus a China glaze Mommy Kissing Santa. 
China glaze Ruby Deer alias perfektní červená. 
Je to červená, rudá, krásná, v rudých barvách bych ji přiřadila spíše k těm světlejším oranžovým červeným a konzistenčně jelly (jak se to řekne česky?). Při neopatrné aplikaci na delší nehty vražedná a kurevská. Lakuje se perfektně už v jedné vrstvě kryje, ale já dala stejně dvě, zasychá do vysokého lesku.
China glaze Phat Santa (divnej název) je o něco tlumenější klasická červená, která je předně na hranici mezi rudou a vínovou (rudá s hnědým podtónem). 
Je hezká, ale já tak nějak velmi tuctová, tedy ne že by ruby deer byl nějak originální, ale, santa mě nudil a nevím co by mělo motivovat k nákupu. Ale abych nebyla nespravedlivá lakuje se dobře, opět stačí jedna silnější, nebo dvě tenčí vrstvy.
China glaze Mrs. Claus zklamání, fotky na netu paráda, lahvička paráda, na nehtu struhadlo. Vlastně je to růžová jelly s růžovými třpytečkami (větší třpytečky než v Mistletoe kisses. 
Blbě se mi lakoval a nelíbil se mi, ale nepochybuji o tom, že spoustě lidem (tmavší odstíny pleti) bude slušet a vypadat na nich skvěle. Jakmile musím vrstvit (tři vrstvy na fotce) lak mě nebaví a je li hrubý povrch, nesnáším ho, což je i tento případ. 
Pro zajímavost tady je jeho fotka v jedné vrstvě, která se mi líbí víc než ve třech.
China glaze Mommy Kissing Santa. Jaká by byla vánoční kolekce bez rudého shimmeru? Neúplná říkají hlavy  kreativních týmů a tak nás rok co rok zásobují obdobou téhož laku.

Ale pokud se ptáte povedl tenhle tmavě vínový shimmer. Spíš má červené podtóny než hnědé, nebo růžové.
Lakuje se taky dobře, dvě vrstvy zasychá do vysokého lesku.
Celkové dojmy China glaze Ruby Deer:
  • pozitivem: rudá, rudá, rudá
  • negativem:  ---
Celkové dojmy China glaze Phat Santa:
  • pozitivem: tmavší rudá (hybrid vínové a rudé)
  • negativem: tuctovka
Celkové dojmy China glaze Mrs. Claus:
  • pozitivem: růžová jelly se stříbrnými glitry
  • negativem: hrubá, málo kryje, špatně s odlakovává
 Celkové dojmy China glaze Mommy Kissing Santa:

  • pozitivem: vínový shimmer, který má červený základ
  • negativem: tuctovka
Summay: Here are the reds from China Glaze Holliday collection, overall I do like them even though they are not particularly unique. Formulas are pretty good and they don´t chip easily.
China glaze Ruby Deer is my personal favourite - a bright cherry red which undertone tends to orange.  Creme. It has full coverage in one thick coat.
China glaze Phat Santa is tad darker than Ruby deer, actually perfect cross between cherry and vine red, I personaly found it very dupable.
China glaze Mrs. Claus is baby pink jelly infused with pink glitters (bigger than in green Mistletoe kisses). I made pictures with three coats (last one is with one coat just for reference) and as much as I love it on others, I hate it on myself. It is sheer and very bumpy, I needed two coats of top coat to smooth it. 
China glaze Mommy Kissing Santa, again completely forgettable. It is very nice ruby red shimmer (red without pink or brown undertones), however I can find a lot of dupes, it seems that every year there must be ruby red shimmer come what may. 

6 komentářů:

  1. Taky nesnáším hrubý povrch alá struhadlo...ale myslím, že Mrs. Claus by se dal využít jako top coat, ne? :-) Nemuselo by to vypadat špatně... :-) Nezkoušela jsi?
    Jinak krásné fotky...máš asi dobře vycvičený spolupracující foťák ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě byl jako nadlak moc růžový, takže se mi nelíbil, ani fotky jsem nedělala. Ale ano, šel by, jen posouvá barvu víc dorůžova a máš pak ten hrubý povrch nehtu.
    Fotky dělám pořád stejným fotoaparátem na makro, jen asi bylo dobré světlo. A děkuji za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  3. jj, já bych určitě byla tým ruby deer. kdybych už takovejch laků neměla vagón. je přesně takovej jaký je mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc sluší :) červená na tobě vypadá opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Annie: já taky, já taky...

    AYD: Děkuji, za pochvalu a za půjčení.

    OdpovědětVymazat
  6. Ruby Deer je fakt krasna, libi se mi z nich nejvic.

    OdpovědětVymazat