Rescue Beauty Lounge Bangin´

Když měli u RBL slevu, tak jsem nemohla odolat a konečně si pořídila Bangin´ tu nejúžasnější jasnou červenou. Osobně mám s RBL zvláštní vztah, jejich laky se mi líbí, ale taky jsem u nich zažila asi největší zklamaní z laku RBL Moulin Rouge, tak hustý a blbě se lakující krémík jsem dost dlouho nepotkala. Ale když byla ta sleva tak mi dušička nedala a jen a jen kvůli čtenářům svého blogu (ehm) a ze studijních důvodů jsem si musela několik laků pořídit (ehm, ehm). Takže tady je první vlaštovka - Rescue Beauty Lounge Bangin´ v JEDNÉ VRSTVĚ!
V řeči červených je to jasně červený krémík s korálovými podtóny. Vzhledem k tomu, jak bylo hnusné počasí,  nepodařilo se mi ji zachytit v plném jasu. V reálu je totiž ještě o kapku zářivější, než je na fotkách vidno.
Co je podle mě na ní nejlepší je aplikace a pigmentace, už v jedné vrstvě je plně krycí, jak je vidět na fotkách (dvě první jsou jedna tenká vrstvička), ty dvě dole jsou dvě
To je pro dnešek vše, mějte se krásně, jdu zas chvíli obdivně slintat na stránkách RBL...
Mimochodem postěžuji si, přechody v Praze teď stojí za to, dnes jsem v centru dvakrát zahučela po kotníky do rozpuštěné břečky, Nesnáším zimu ve městě.
Celkové dojmy:

  • pozitivem: všechno
  • negativem: ---
Summary: I have that love/hate relationship with RBL, My second purchase was RBL Moulin Rouge, one of the thickiest polish ever and colour was so dupable that I havn´t bought anything for year. But Sonidlo kindly borrowed me hers 360 and Diddy mow and I was again in love. When I found out about 50% off sale I decided to buy few (cough) of RBL´s just for blogging purposes (cough, cough).  I am lifetime lover of reds hence I cannot resist Rescue Beauty Lounge Bangin´ (even if I have a ton of reds already). Bangin’ is everithing I expected and even more. Colour - bright coral red creme, easy application chipping resistance. What I haven´t expect was pigmentation. It´s great - first two pictures in post are only ONE COAT! Yes, full coverage in just one coat. Second coat adds more depth (last two pictures). And that´s ll for today, I am in love, and going to drool over RBL site, bye.

7 komentářů:

  1. ten je, no! sto let sem přemejšlela jestli chci tenhle nebo chinoise... rozhodla se pro chinoise... a ten byl hned vyprodanej takže nemám ani jeden. ale já se tam stejně jednou vrátim na ty stránky! *tajemný pohled* ale stejně furt nevim jestli nechci spíš tenhle. poprvý v životě bych měla nějakou kolekci celou.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nádherná a ještě tak krásně nalakovaná!! A já debil si prostě v tý slevě nekoupila NIC, chápeš to???

    OdpovědětVymazat
  3. Anne: Kdybys ho chtěla před nákupem vyzkoušet, víš kam se obrátit, já zas měla dilema s Om a Plie a chtěla jsem i Bruised, který byl taky hned pryč.

    Míno, platí totéž co pro Annie, přeci jen vzhledem k ceně to chce radši vyzkoušet předem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé, tahle červená je úžasná! Tiše závidím...

    OdpovědětVymazat
  5. Pokaždé žasnu, jak máš dokonale nalakované nehty. Zajímalo by mě, jak probýhá celý rituál. Nemohla by jsi napsat někdy článek, jak postupuješ při lakování? - jaké olejíčky či co používát, kolik vrstev laku a hlavně fígl na tak dokonale natřené nehty?

    OdpovědětVymazat
  6. Lucy: je moc krásná.

    Anonymní: to bude oříšek, já totiž nemám žádný fígl, mám to "v ruce"

    Jackie: One of the best.

    OdpovědětVymazat