Collistar 43 Viola glitter

Sonička byla moc hodná a půjčila mi můj první lak Collistar Viola glitter 43, takže děkuji a taky potěš pánbůh protože při příští návštěvě z parfumerie Douglas dělám nájezd na stojan Collistaru. 
Barva je úžasná fialová, v prvních dvou vrstvách základ mírně domodra (viz foto níže), při třetí je tmavá bohatší, skoro královská fialová s fuchsiovými třpytečkami (všechny ostatní fotky).  Z čeho jsem nadšená jak malá je jakoby jelly konzistence, řekněte, není božská? Jako fialové želé s růžovými ťufíky.
Ale protože zasychá dohladka, tak je jasné, že to nejsou třpyečky, ale takové ty hladké částečky co jen tak vypadají.
Celkově určitě velká spokojenost na fotkách je přes lak vrstva seche. Asi bych chtěla upozornit na lakování, štěteček je dost masivní, ale distribuuje barvu rovnoměrně, a navzdory tomu špičatému víčku bych ho zařadila mezi ty s nejsnadnějším ovládáním.
Výdrž je taky slušná, 4 dny do odření špiček, neloupal se, aby bylo více zřejmé o čem mluvím, přidám několik detailů. 
Včetně té z přímého sluníčka.
Hodně mi připomínal OPI Merry midnight (loňské vánoční kolekce), jen mínus červené šupinky, ale když jsem je srovnala, bylo vidět, že Collistar má královsky fialovou bázi, zatímco OPI jen fialovou. 
A samotné prstíky:
A ještě srovnání lahviček.
Celkové dojmy:
  • pozitivem:  fialová s fuchsovými glitry, kdo by odolal? Já ne.
  • negativem:  ---
Summary: This picture heavy post is about first Collistar´s nail polish I´ve ever tried, Collistar 43 Viola glitter, so thank you Soňa for borrowing! Colour is (almost) jelly royal purple bas infused with fuchsia microglitters. And great thing is that it isn´t bumpy! I applied one coat of Seche vite and colour lasted four days before it startd to wear off (and I yesterday I cleaned windows, so great quality). In second picture you can see two coats, rest of them are with three coats. It reminded my OPI Merry midnight (minus that nfu of -ish red flakes), but they are not same as you can see on last three comparison photos. OPI MM is less royal pink and glitters are less prominent. My next visit of Douglas is alredy planned.

13 komentářů:

  1. Krásná barvička. od Collistar mam jeden lak a musím říct, že si s tím štětečkem připadám strašně neohrabaná :D ale barvy má Collistar nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádhernej a moc ti sluší. Úplně se bojím do Douglasu jen nakouknout!

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem ráda, že se ti líbí! Vždycky se těším, co o tom laku napíšeš :) Tak vzhůru do Douglasu s naplněnou peněženkou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pochvaly cizího peří.
    Já mám teď dilema jestli jít do Douglasu (samo že ve slevách), nebo sleva u RBL. Achich to je dilema...páč jsem si dala měsíční limit na nákup laků.

    OdpovědětVymazat
  5. Douglas má slevy? Protože já jsem se na ten lak byla tak 3 týdny zpátky podívat a nechala jsem ho tam jen protože se mi nelíbila ta cena! Kdyby mi udělali nějakou hezčí... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento isty Collistar mam aj ja, ale nevyhovuje mi ten stetecek, a mam pocit ze ta farba ide strasne do modra, kazdopadne som bola sklamana ked som si ho kupila a potom ked som dosla domov:(
    Inak mam pocit ze na tvojich nechtikoch vyzera krajsie ako na mojich:(

    OdpovědětVymazat
  7. very beautiful color indeed, very royal looking. I'd buy it but it's very expensive

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná barva :) Sakra, proč se mi v tom srovnání líbí více OPI? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Day, to je úžasná barva a já považovala na své pracovní dovolené tuto značku za nějakou další z no name, chyba lávky ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím :) máš moc krásnej blog, prostě úžasnej :) jen jsem se chtěla zeptat..jak jsi psala o lacích ORLY, tak moc se mi líbí odstín GALAXY GIRL a chci si ho objednat, ale na www.micky-nails.cz mi přijde ten odstín úplně jiný :-O ta lahvička...i ten nehet tam, jakoby červený. Je to určitě on? Díky moc, Linda.

    OdpovědětVymazat
  11. Peti mívá, většinou před Vánoci 20%, chce číhat, nebo strategicky zaúkolovat vhodného jedince.

    bainca (snad princezně nekomolím jméno), na mě právě ve třech vrstvách není vůbec domodra, je to fialová. Ale víc se mi líbí ve dvou. Ten štěteček je sice velký, ale mě se s ním pracuje mnohem lépe, než štětečkem essie, asi je to tím, e nemám malé prstíky.

    Heremtic: Jest skupa je, ali nije toliko skupa kao chanel, mislim da sam je vidjela u Beogradu i bila je dosta skuplja nego u Pragu (takmer za trecinu). Meni se svidja bas ova farba, sve ostale si dosta obicne i iskreno receno ne bih platila pubu cijenu.

    An: Že by kvůli šupinkám (mrk, mrk)?

    Bubísku: Předně sluníčko vítej doma, jsem moc ráda, že si zavítala na blog. No podle obalu a prezenac značky to tak vpadá (obal je takový levný)

    Lindo: Děkuji, celá cosmic fx kolekce je měňavá a mění se dle odlesků světla, ta základová u galaxy girl je zaschlá krev a odlesky hlavně domodra. Na mě s mým odstínem pleti (nejsvětejší bledá spíše se studeným podtónem)ta črvená není dominantní a mé fotky jsou odpovídající. Podle mě proto, že ty fotky z eshopu focené s bleskem.

    OdpovědětVymazat
  12. Jaj tak toto je presne TA farba, pri ktorej mi srdce bije tak nejak.. intenzivnejsie, je skratka prekrasna!! Priznam sa, ze Colistar sa mi paci viac ako OPI, v tomto konkretnom pripade.

    OdpovědětVymazat