OPI Hot and Spicy

Zas je hnusně a chce to něco oranžového, že by nastal čas na letní barvy? Asi ano. Takže dnes je tu lak z jarní kolekce Honk Kong OPI Hot and spicy.
Hmm, k bavě, to je ale oříšek. Začněme od základu, je to oranžová, oficiální popis je korálová, ale podle mě nemá v základu dost červené, takže spíš pomerančová až lososová.
Při takovém popisu bych záhy měla vyjmenované celé menu, takže se spokojte s konstatováním, že jde o tlumenou oranžovou co se mění podle světla.
Jako důkaz mohou posloužit fotky ze srovnán s Jessicou Juicy melon, foto výše je tlumené, foto níže nejbližší běžnému provozu.
A nakonec foto z přímého sluníčka, kde ta oranžová vynikne nejvíc.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: tlumená oranžová, která se mění dle odlesků světla
  • negativem: nesluší každému
Summary: My favourite orange, and I usually hate orange nail polishes.  OPI Hot and Spicy is unusual muted orange, which changes on light, from solomon to corral and orange. Finish is creme  (no shimmer at all) and application was good with two coats. I made comparison with Jessica Juicy melon at last three pictures, whihch were taken in different part of day, to see changing in colour.

6 komentářů:

  1. Já jsem jí nedávno ukořistila a jak se mi předtím moc na fotkách nelíbila a oranžové se bojím, tak vypadá vážně super!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře! Ale mnohem víc se mi líbí Juicy Melon (kvůli názvu) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Blancheee: Já to mám stejně, první fotky vypadali hodně podobné essie tart decu a kdyyž mi přišla, tak jsem se zděsila jak je oranžová a najednou...voilá...se mi líbí.

    Míno: Ten juicy melon je dupe Chanelu orange fizz.

    Jackie: Isn´t it? Ha, I love it.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je príma, já jsem po tomhle Chanelu kdysi pokukovala, ale ta cena ... takže vyhrává melounek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle lak mám zrovna na nehtech a je úžasný :)

    OdpovědětVymazat