OPI Here today...Aragon Tomorrow SUEDE

OPI Here today...Aragon Tomorrow SUEDE je zelený. Nemám vůbec ráda zelené laky, ale k tomuhle jsem byl přitahovaná od začátku. 
Nepřijde vám tajemně mechový? Tmavý matný zelený, prosím ignorujte ty hrboly v lakování, prostě nejsem zvyklá nechat každou vrstvu důkladně proschnout před aplikací další, takže toto je výsledek. Saténová lesní zelená.
Po aplikaci nadlaku se ukáže hloubka odlesků a lak je snad ještě hezčí. I když jsem dala nadlak, má tendenci jakoby zmatnět povrch, takže buď je třeba tlustá vrstva Seche, nebo si musíte zvyknout na mírně matný vzhled.
Předně děkuji Sonidlu za zapůjčení, moc jsem si ho chtěla vyzkoušet a teď vím, že si ho kupovat nebudu, ale ta Zoya Verushka...
P.S. pořád mu říkám Aragorn, že by postižení z Pána Prstenů?
Celkové dojmy:
  • pozitivem: mechová sametová zelená
  • negativem: když já s těmi suede a matte neumím...fňuk
Summary: I wanted to try OPI Here today...Aragon Tomorrow SUEDE from its release date and what kept me from buing? I know that green usually looks terrible on me, I haven´t find flatering shade, blue yes, but green never. And suprisingly this one is not bad, not so bad at all. I even kind of like it, my only complain is that I am not capable paint it evenly and without bumps (I know key is in proper drying, but I always forget it). Colour is mossy green with satin finish which  adds luxury feeling. Even when I applied one layer of glossy top coat it seems to dry slightly matte. My big thank to Sonidlo fot borrowing, now I know I don´t want it, but that Zoya Verushka...

11 komentářů:

  1. júúú mecháček! ten je nejvíc. já za nim jdu jak komár za světlem, dycky na obrázky civim jakou dobu, ale pořád nevim jestli by mi sednul. takhle platonicky ho miluju moc, tak to mezi náma nechci pokazit. no nic, zpátky nahoru k fotkám.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, taky jsem ho chtěla...mě se líbí...ale nějak se v takových zelených necítím - to teda nevím proč?
    Pobavila mě tvá asociace s LOtRem - já ji totiž taky mám a když se řekne tento lak, tak si vybavím elfí říši, ty kouzelný lesy obrostlý mechem s vílama....no nic, musím zpátky do reality k učení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, já jsem zrovna dneska psala o tvém Sparitualu, taky moc děkuju! Ten já bych si ovšem pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Annie, mecháčkovitější je ta Zoya, i když OPI je OPI.

    Dáši, amen, já jsem mu ze začátku omylem říkala aragorn, až jsem si jednou přečetla, že je to aragon, tak jsem se trochu styděla, jak jsem nedůvtipná.

    Soničko, já vím, moc pěkné fotky, nechala jsem ti tam tip, kde se dají SR koupit, mají pobočku v Brně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš, ten je kráásnej, já po něm koukám už dlouho, ale z nějakýho záhadnýho důvodu jsem ho zatím nekoupila, musím to napravit!!

    OdpovědětVymazat
  6. Dajánko, já naprosto žeru, jak laky popisuješ.
    "mechová sametová zelená" ... "tajemně mechový"
    Fakt super!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Míno: Tak šup, šup tenhle, nebo Zoyu Verushku.

    Veru, my jsme všichni vyrůstaly na pohádkách z mechu a kapradí, ne?

    OdpovědětVymazat
  8. To je fakt. :D Možná mám doma ještě někde knížku. :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Chjo, to bude zas peněz... Mimochodem, kde se dá výhodně koupit Zoya? Nějak mi tahle značka pořád uniká!

    OdpovědětVymazat
  10. Veru, však já taky :))))

    Míno: Zoya asi ebay, nebo nailetc (jukni do FAQ)

    OdpovědětVymazat
  11. Dík za odpověď, já mám s nailetc tedy ne moc dobrou zkušenost, takže tam se mi objednávat nechce a na ebay si mi Zoya zdaj drahý třebas oproti OPI, no nic, budu šmejdit dál :D

    OdpovědětVymazat