MAC Bad Fairy

Už jste viděli Disney kolekci od MACu? Hnusná co? Myslím to balení, věci samotné jsou pěkné, ale že byste okamžitě běžely/i do obchodu rychle nakoupit, to tedy ne. Jediné z čeho jsem byla nadšená byly laky a po shlédnutí prvních fotografií bylo jasné, že zajímavý je jen jeden lak, zbylé dva už mám doma ve verzi od ORLY. A plus za to, že na obalu není hnusný obrázek od Disneyho, i když zrovna Maleficent nedopadla tak děsně jako třeba Cruela.
A ten lak je MAC Bad Fairy.
Předem upozorňuji, že je to přesně typ mojí barvy, takže nebudu objektivní. Barva je duo chrome, cože je barva, která se na nehtu různě mění. Hází odlesky od cihlova, po fuchsiovou až červenou.
Přičemž základ je spíš růžová, na sluníčku má úžasné odlesky, takže hrozí nebezpečí, že na ty nehty budete pořád koukat.
Navíc je složený z malých částeček, lakuje se dobře, na fotkách jsou dvě vrstvy. 
Odlakování jako u všech šupinek v pohodě, dost mě proto překvapilo, když jsem si u Lucíska přečetla, jaké měla s odlakováním problémy, já žádné.
Jen mě mrzí, že už se nedá sehnat je totiž vyprodaný (což je nenápadná, mrky, mrk, narážka na to, že kdyby ho někdo prodával, jsem tady), ale podobný (krapet světlejší), by měl být vánoční OPI The Show must go on.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: duo chrome hrající od cihlova, po fuchsiovou a červnou
  • negativem: pro mě nemá
Summary: I do not like MAC - Disney collaboration on Venomous villains collection, I do like only nail polishes from it. I alredy have dupes from ORLY cosmic fx collection so only MAC Bad Fairy caught my attention and I am happy, that what you see in the bottle,  you got on nails. Yippee, finally. It is foil with duo chrome effect. It changes a lot from brick red (with orange) to fuchsia pink. Application was good, I needed two coats, I was very surprised when I red on blog of my friend Lucy that she has issues with application. I haven´t. I love these types of colour so this one I love endlessly. If you have feeling you cannot live without this type of colour I suggest you to buy OPI equivalent - The Show must go on, which is only a tad lighter. 
And question do you know any good croatian/bosnian/serbian or russian nail or beauty blogs? If you do, could you write adress to me? I would be verry happy.

17 komentářů:

  1. Podobná má být taky Zoya Gloria, ale MAC je mnohem zajímavější a měňavější! Těšííííím se na něj :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Day, super, ze jsi z nej tak nadsena. Ja jsem porad na vazkach, jestli se mi libi moc nebo trochu :D S tim odlakovanim to bylo takovy trosku messy kvuli tem drobnym casteckam,ale prezit se to dalo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhernej! A Cruelin pudřík mám doma a balení se mi líbí moc :D

    OdpovědětVymazat
  4. It looks just wonderful on your nails, now I'm a little jealous :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahh why it is so expensive?:( Looks amazing on you!

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásnej a sluší Ti! Možná bych se měla někdy do Macu zajít mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  7. Blani: že jo.

    Peti: Kdyby je tak někdo vyzkoušel...ale skoro se mi ho nechce předat.

    Luci: Já jsm zvědavá jak bude vypadat ve srovnání s OPI.

    Yarisse: Mě se líbí ten pudřík, balení už méně (a propos který pudřík máš?). Ale mě se obecně balení SE od MACu moc nelíbí (třeba rtěnky Liberty of London), je fakt, že pak nemáš problém s hledáním v kufříku.

    Lolaa: I´m blushing now, it is "my type" of color.

    Sabbatha: My thoughts (maybe China will make affordable dupe? when dupes are big tend now :)). Funny thing is, that here in Czech republic price of MAC is almost same as OPI.

    OdpovědětVymazat
  8. Míno všude je vyprodaný...ale teď budou vánoční kolekce a jeden balíček je složený z pěti laků.

    OdpovědětVymazat
  9. Já vim, že je všude vyprodaný, dyť jsi to psala v příspevku, já to náhodou poctivě čtu :D Ale já myslela tak všeobecně se tam mrknout, vyždycky se mu obloukem vyhybám, ani nevím proč (asi kvůli cenám, ha ha). Jen tak mimochodem, nemáte někdo zkušenosti s jejich řasenkama?

    OdpovědětVymazat
  10. To bylo postesknutí, já ho totiž chci a nikde není. Nechápu proč k nám navážejí tak pidi zásoby.
    Mám zkušenost skoro se vším od MACu, nejadši mám paintpoty, rtěnky a tvářenky. Líbí se mi velký výběr barev a občas limitky. I když poslední dobou spíš lovím jiné značky na internetu, nebo mám spíš fázi, kdy jsem hodně vybíravá.
    Řasenky jsou hodně individuální a ty jejich nic moc, poměr cena/výkon mě nenadchnul. Teď mám doma jejich Haute & Naughty Lash a ta je náhodou super, jsou tam jakoby dva štětečky, a dodává pěkně objem.
    A já obvykle vyzkouším, doma se na sebe podívám a koupím až při další návštěvě, abych se neunáhlila, přci jen nejde o korunové položky.

    OdpovědětVymazat
  11. zaujimava, neokukana farba...velmi unikatna.. zlate odlesky ju robia takou... slavnostnou.. dik za predvedenie.. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se líbí moc. Opi bude cihlovější, aspoň myslím.

    OdpovědětVymazat
  13. Míno, kdybys měla dotazy, klidně napiš.

    Babs: Hezky řečeno!

    Veve: Chi, chi, já taky.

    Nufí: Naopak, světlejší, oranžovější, alespoň myslím, ale už je na cestě.

    OdpovědětVymazat