Hořčice a puding aneb Barielle Aura Angora a Tight Knit

Je to k neuvěření, ale už je říjen, to znamená hnusné počasí v plném proudu a horší podmínky na focení. Teda
y ne že bych měla fotky z přímého sluníčka, ale i tak budou tmavší, protože v zimě nás ve střední Evropě sluníčko svítí méně. Tak konec úvodu a protože je ten podzim a zima, mám tady dnes pro vás dva laky, které jsou přímo kvintesencí mizerného podzimního počasí. Barielle Aura Angora a Barielle Tight Knit, alias hořčici a puding.
Začněme se slaným - hořčicí.  Barielle Aura Angora je hořčicová žlutá, lepší popis už nevymyslím. Její konzistence je fantastická, krycí v jedné vrstvě (jasně, že mám dvě) a je to krémík.
Ale když mám být upřímná, není moc slušivá, alespoň na mě. Není to tak strašné, jak jsem čekala, ale, i  pro milovníka divných barev, je to silná káva, pardon, hořčice. 
Barielle Tight Knit je čokoládový puding mého dětství, kdy nebyl čkololádobě hnědý, ale byl lehce hnědo - mléčný (pamatuje ten ten méčný škraloup?) s fialkovým podtónem. Opět jde o krémík, takže spokojenost.
Lakoval se skvěle, ale pořebuje dvě vstvy. Tento láček snad musí slušet každému, je nekonfliktní.
A neříkal někdo, že hořčice s pudingem nejdou dohromady :)?
Celkové dojmy
Barielle Aura Angora
  • pozitivem: hořčice
  • negativem: hořčice!!!
Barielle Tight Knit
  • pozitivem: čokoládový puding s perfektní aplikací
  • negativem: nekonflitní a trochu konzervativní barva
Summary: It is october, unbeliveable how fast this year is. It means worse weather congdtion and because I do not use any additional lighing or lightbox for my pictures, eveything will be less colourful. I am in middle Europe and we see sun in fall rarely, so be pepared. I found that two nailpolish which are quintesence of fall this year, at least to me. Both barielle fall shades. 
Barielle puding and mustard (real names are Barielle Tight knit and Aura Angora).  Barielle "mustard" Aura Angora is true mustard creamy shade. Very opaque, at first coat (I have two). I am not so sure it suit me, and it definitely isn´t flattering shade. On  the other hand, Barielle "pudding" Tight Knit is not very original but suits almost everybody. It is purple brown crème, but sort of muted brown (reminds me of chocolate pudding of my chidhood, wich had kind of muted milky shade). 

5 komentářů:

  1. Kdybys tak věděla, jak nesnáším laky hořčicové barvy, je to pro mě úplný peklo :D
    Puding je opravdu konzerva, nic zajímavého :)
    Tyhle dva se mi určitě vyhnou!

    OdpovědětVymazat
  2. A já zas brokolicové! Tak snad jiný lak bude mít větší úspěch.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se teda puding líbí a moc... Hořčice je hezká barva, ale ne na nehtech.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucianko ten puding je podzimní ideál.

    OdpovědětVymazat
  5. ta hořčice je tak ošklivá, až je z toho hezká :D to je vražedné :D

    OdpovědětVymazat