moje nehtová rutina

Rozhodla jsem se popsat to co dělám před lakováním.
Osobně jsem zastánkyně přírodních nehtů, krátkých, zapilovaných do oválu. Manikůru si dělám tak jednou za 3/4 týdny. Tady jsou věci co teď používám: pilník ORLY, Leštičku téže značky, kleštičky a LUSH Lemony flutter a to dřívko, které, nevím proč, není na fotce.
Začínám tím, že:
  • nehty kleštičkami upravím nakrátko
  • zapiluji, (pokud mám více času a kratší nehty tak je jen zapiluji)
  • ruce umiju a na nehtové lůžko nanesu změkčující krém (například Lemony Flutter od Lush), po chvíli zatlačím přebytečnou kůži pomerančovým dřívkem
  • když mám náladu, tak vyleštím leštičkou orly a někdy třeba nechám i několik dnů nehty odpočívat.
Nehty pak vypadají takto
Naštěstí nemám povolání, ve kterém bych máčela dloho ruce ve vodě, takže mám nehty zdravé a pevné. Nicméně je pravda, že když nosíte laky na nethy dlouhodobě, může se občas stát "nehoda" a nehty vám zežloutnou (vidíte ty špičky?). Bohužel má zkušenost je taková, že musíte prostě počkat až "to" odroste. Různé bělící pasty a prášky a další věci sice můžou tochu pomoct, ale problému vás to nezbaví.

P.S.Abych nezapomněla moje noční můra - pomerančové nehty se jednou díky ORLY Cutique stala skutečnosti, takže pokud můžete touto výrobku se VYHÝBEJTE JAK ČERT KŘÍŽI.

P.P.S.:V případě lakování dávám 4 vrsty - podlak (většinou Seche Vite Ridge filling base coat, nebo ORLY Bonder), 2 vrstvy laku a nadlak (rychleschnoucí Seche Vite rapid dry top coat je miláček a doporučuji ho na 1000%)

2 komentáře:

  1. Kristýna: Dá se sehnat tady
    http://www.transdesign.com/
    http://www.head2toebeauty.com/
    a samozřejmě ebay

    OdpovědětVymazat