OPI Holiday wishes

Vánoční kolekce OPI je tu, zatím ne v ČR, ale ebay to jistí. Já jsem si pořídila 4 laky z kolekce OPI Holiday wishes, vybrala jsem si ty co nemám a jeden, u kterého jsem měla pocit, že se mi bude líbit moc, protože mám pro takové barvičky slabost. Takže - tady jsou zleva:
OPI Holiday glow - Charcoal grey glowing with a touch of silver hodně tmevě hnědá se stříbrnými třpytečkami, upřímně je jich v lahvičce víc, než jsem čekala
OPI Glove you so much - Almost as much as this burgundy! moje "sázka na jistotu" a moc velké zklamání téměř totožný se Short and Sassy a dalšími laky co mám (dodám fota)
OPI Merry Midnight Blue-violet, with a starry, multi-hued shimmer těžko popsatelná fialka s různě velikými glitříky, nejde přehlédnout.
OPI Ginger Bells A yummy shade of gingerbread chťovka nakonec. Ten lak je tak "hnusný", až je krásný (připomíná mi MAC Dry martini, které buď nenávidíte, nebo milujete). Velice neovyklý oranžovo, blátivě hnědý lak, nemůžu se dočkat až ho vyzkouším :-).
Summary: I purchased four nail polish from OPI Holiday wishes collection, I like them all. Yes all of them, even Ginger bells ! Many people consider this colour ugly and it is brownish, orange very eee unique? 8-). Only Glove you so much reminds me A LOT of China Glaze Short and Sassy and many, many others.

Žádné komentáře:

Okomentovat