Srovnání - červené laky/ Reds comparison

Nedávno jsme se kamarádky bavily o tom, který krémový lak pro ně představuje tu "pravou" červenou. Většina se shodla, že je jejich favoritem OPI St. Petersburgundy. Tak jsem zapřemýšlela, která barva je pro mě nejčervenější červená?
Kdysi jsem za svůj červený lak číslo jedna považovala OPI Big Apple Red, o kterém mi kamarád řekl, že je to barva, kterou se natírají držadla v metru. I tak jsem ji milovala. Postupem času ji nahradila na postu jedničky OPI Vodka and Caviar. Na základě jejich debaty mě napadlo srovant svoje vínové a červené laky, ty krémové. Na leské se chystám v budoucnu :-).
Few days ago my friends discussed about perfect creamy red colour. Majority of red lovers voted for OPI St. Petersburgundy, and I wondered which red is THE RED for me. Long time ago was my favorite OPI Big Apple Red, although my firend told me that the same colour has grab handles in czech subway nevermind I loved it. Now I swear on OPI Vodka and Caviar. After discussion I decided to swatch my cream reds and here they are:
Zkusila jsem srovnat těchto pět laků
Zleva /from left:
OPI Vodka and Caviar
OPI St.Petersburgundy
SR Kiss the cook
OPI All laquered up
Lancome 122

Tady jsou na nehtech/on nails - kromě Lancomu, který je ve 3 vrstvách jsou to dvě vrstvy. Na denním světle a pod tím s bleskem:

palec/thumb Lancome 122
ukazovák/point finger OPI All laquered
prostředník/middle finger SR Kiss the cook
prsteníček /ring finger OPI St.Petersburgundy
malíček/pinkie OPI Vodka and Caviar
Nejblíže ke klasické červené mají tři poslední laky, přičemž nejjasnější červená s chladným podtónem je Vodka a kaviár, ale na zimu je je vhodnější St. Petersburgundy. Za sebe nedoporučím Spa Ritual, který má velmi tenký štěteček na který neumím nabrat dostatečné množství laku, ale asi je to o zvyk. A s jejich pogumovaným uzávěrem se mi špatně pracovalo. Dole detail červených barev (prosím omluvte prasátkovou úpravu malíčku.
For me last three represents "reds". Here in detail you can see differences (and I´m trully sorry for messy picture :-))

Na závěr mám malou prosbu. Pokud máte hodně dlouhé nehty, nenoste červenou, radši má nehty kratší :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat