Veletrh a Konad

Pořídila jsem si Konad. Asi to bude znít divně od někoho, kdo nemá rád kytičky a roztomilá zvířátka na nehtech, ale výběr padl na platíčka 64 (geometrické vzory) a 66 (japonská zahrada - byl to trochu úlet).
Nákup spáchán na pražském veletrhu World af Beauty and Spa 2009. Všechny, kteří mají rádi upravené nehty a neholdují nailartu nabádám, aby v zachování duševního zdraví nenavštěvovali tuto událost. V případě, že jste ochotní uhradit 100 Kč vstupné, připravte se na absenci kyslíku, tlačencici (tvořenou převážně učni kosmetických a kadeřnických oborů) a obrovské množství doplňků pro umělé nehty a zmínila jsem horu lidí? Na druhou stranu se většina vystavovatelů pokouší kompenzovat újmu na zdraví příjemnými slevami. Také máte možnost prohlédnout si naživo věci od českých výrobců.
Nejzajímavější ze všeho byly, pro mě, stánky OPI a Essie. Bohužel personál nezvládal základní znalost výrobků - při dotazu na cenu se odcházel ptát k pokladně, nebo zoufale listoval ceníkem. A že by o nich něco řekl, tak o tom si nechte jen zdát. Ceny za laky samozřejmě vyšší než při nákupu na ebay. Abych tak úplně nekřivdila, líbil se m stánek Cuccio :-) a českého výrobce Chemek u kterého jsem nakoupila voňavé soli do koupele.
V případě zájmu si přečtěte dojmy Allyoudesire.
Teď ten konad, razítkování, je to až absurdně jednoduché a tady je můj první pokus.Platíčko Konad č. 64 - fialkový základ (zbytky ze zkoušení OPI a Illamasqui) a na razítko Color Club After hours.Abych nezpomněla aplikace - na destičku, na vámi vybraný vzor nanesete lak, setřete stěrkou, přenesete na razítko a razítko obtisknete na nehet. Pokud máte správný lak (dostatečně hustý), je to záležitost chvilky. Taky konadujete?

2 komentáře:

  1. Já teda zatím nekonaduju, ale chystám se. Objednala jsem si černý lak a ještě zbývá koupit destičky :)

    OdpovědětVymazat