OPI Pretty & Privileged

OPI Pretty & Privileged je lak vydaný ve valentýnské kolekci 09, inspirované novou řadou seriálu BH 90210 (který mi neskonale lezl na nervy).
Je to sytě červená barva, rubínová barva. V lahvičce jsou vidět nestejně velké stříbrné třpytky, ale na nehtu si jich skoro nevšimnete. Barva je hodně lesklá, výrazná, ale ne řvavá. Měla jsem pocit, že už jsem podobnou barvu někde viděla, ale nemohla jsem si vzpomenout kde. Musím přiznat, že v lahvičce se mi líbila víc, než na nehtech a jako pedikůra byl lak perfektní, na rukách se mi, nevím proč, příliš nelíbil.
K aplikaci - lakování není úplně optimální, byly potřeba dvě silné vrsty k úplnému krytí.

Celkové dojmy:
  • pozitivem: lesk, stříbrné třpytečky v lahvičce
  • negativem: je třeby silnější vrstva lak, nepříliš originální barva

Summary: This colour comes form Valentine´s Day Collection 09 named by new Beverly Hills 90210 series. It is a very nice ruby red shimmer with small silver flakes which are visible only in the bottle :-(. Very shiny but not very outstanding, I have feeling that I saw it before. For me it´s perfect for pedi, for mani I don´t like it and don´t ask me why...maybe becouse of that series.

4 komentáře:

  1. Bych zrovna čekala, že tobě se líbit bude :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tak to já taky a nějak zrovna ne. Kdyby byl tak o tón tmavší a méně lesklý tak ano, ale pak už by to byl zase jiný lak 8).

    OdpovědětVymazat
  3. Looks really pretty on you. I'm not buying this one. I've probably have the same shade in another brand.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucy: Thank you, yes I have similar color by OPI and Orly also :-)

    OdpovědětVymazat