Color Club Front Row Diva

Při svém hledání ideálního zkouškového laku jsem narazila na Color Club - Front row diva (už jen ten název :-)). Poždavkem byl světlý, tělový lak s elegantními odlesky, bohužel tady jsem těžce přestřelila.
Vypadala jsem jak mrtvola (na fotkách to vypadá lépe než v reálu), teto lak je pro opálenou ručku, pro bledule neee. Ale láček už má novou majitelku, jí bude slušet víc :-).
Lak samotný je perleťový, není nudně bílý, ale je to kombinace světlé šedé, růžové a světloulince fialkové. Hází odlesky, ale není metalický. Je krycí ve dvou vrstvách, dobře se lakuje, jen jsou při bližším zkoumání vidět tahy od štětečku. Výdrž neposoudím (druhý den jsem ho odlakovala), ale předpokládám, že je, stejně jako u ostatních laků CC srovnatelná s OPI. Odlakovával se perfektně a rychle.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: krycí ve dvou vrstvách
  • negativem:barva a viditelné tahy štětečku

A omluvte malíček, při lakování jsem si ťukla do laku a zůstala prohlubeň.

Summary: This isn´t classical pearly white but something between white, very pale grey with hint of lavander and powder pink. Pretty wearearable for darker skin tones, sutch a pitty it doesn´t work for me. I looked like pretty much as Tim Burton´s Bride  and that´s something I really want to avoid. Aplication is good, only a few stroke lines, it requires two thin coats to full coverage.

3 komentáře: