Illamasqua Velocity

Dnes mi dorazil můj úplně první lak od Illamasqui. Což je relativně nová anglická značka nabízející dekorativní kosmetiku, štětce a laky.
Heslem společnosti Illamasqua je "Makeup -pro tvé alter ego". Barvy jsou odvážné, kvalita prodktů a balení velice dobrá . Najdete tam produkty skvělé, ale i trochu horší (další recenze budou následovat). Velkým negativem, je jejich web, protože vzorníky ABSOLUTNĚ barevně NEODPOVÍDAJÍ skutečnosti (takže strýček Google to jistí).
Cena za zaslání do ČR jakkoliv velké zásilky je 6, 5 GBP
Lak který mi dorazil je z podzimní koleke 09 Distopia. Kolekce založené na distopii (opaku utopie) - disharmonii inspirované německým filmem Metropolis. Celá barevná škála je tlumená, dominují odstíny černé, stříbrné a šedé, jejich protikladem jsou neonová růžová a zářivě fialová. Povedená kolekce.V kolekci jsou dva laky. neonově růžový Obsesse (pozor zasychá matně) a lila Velocity.
Moje volba padla na Velocity - začněme s pozitivy. Velice pěkné balení, dlouhý a úzký štěteček, se kterým se, navzdory hranatému vršku, velice dobře pracuje. Perfektní kvalita, lak je již v jedné silnější vrstvě plně krycí!
Today I recieved my first Illamasqua nail polish Velocity from new fall/winter 09 collection Distopia. It has good thin brush and aplication is smooth and easy. Very good pigmentation! It is very nice smokey lila cream colour and it has really nice coverage in one coat as you can see below.Já mám raději vrstvy dvě a tady je foto s bleskem
But I prefer two coats :-), first picture with flash, second on sun.
a na přímém sluníčku
A tetď k negativům - jak můžete vidět z obrázku, mám problém s víčkem, lak nejde úplně dovřít a uzávěr je na jedné výš než na druhé.
But here it comes I am very disappointed with cap. As you can see on picture below on one side is higher then on other and I can not close it properly. Grrr. Další zkalmání nastalo, když jsem se podívala pořádně na barvu a přišla mi velice povědomá a ano, je téměř totožná s OPI Parlez-vous OPI (na obrázku vlevo). Dole je pak srovnání na nehtech - ukazováček a prsteníček jsou OPI, prsteníček a malíček Illamasqua. Illamasqua má nepatrně bledší a růžovější základ.
Although colour has excelent covarage, it is almost exact dupe of OPI Parlez-vous OPI z from fall/winter 08 OPI collection. Picture above. Picture below is comparison on nails index and middle fingers are OPI, ring and pinky Illamasqua. Illamasqua is only a little bit paler than OPI.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: dobře se lakuje, krycí už při jedné vrstvě
  • negativem: mám vadný kus s křivým víčkem... ani barva není příliš originální

2 komentáře:

  1. To je fakt škoda, že je takhle podobný, to fakt naštve :(

    OdpovědětVymazat
  2. That's a gorgeous color on you. It looks like a dupe for the OPI. I hope I have it.

    OdpovědětVymazat