OPI Pamplona purple

Tak se konečně dostávám k dalšímu laku ze španělské kolkce a to OPI Pamplona Purple.
Oficiální popis hovoří o švestkové barvě, no nevím, nevím je spíš tmavo fialová s chladnými podtóny a do švestky má tato barva dost daleko. Je to krémová studená fialová. Neobvyklý odstín. Ač mám pro takové odstíny slabost, osobně na mě byla příliš studená. Na podzim bude jistě nositelná a určitě se bude líbit.
Přemýšlela jsem ke kterému laku ze starších kolekcí bych ji mohla přirovnat. OPI Louvre me Louvre me not je barva hroznů s vnitřním leskem a má teplejší základ (podávejte se na ALU). hodně podobný mi přijde OPI Can you dig it?, ale vedle sebe jsem je neviděla.

Celkové dojmy:
  • pozitivem: dobře se lakuje, lak je plně krycí ve dvou vrstvách
  • negativem: nelíbí se mi


Summary: Another one from spanish collection haul is OPI Pamplona purple. Official description is A pampering, precious plum again this isnt plum colour for me. I´d call this cool toned purple. It has creamy finish, it takes two coates to full coverage. Nice colour for fall no more, no less. It reminds me a lot of OPI Can you dig it? .

4 komentáře:

  1. Ty jsi nějaká náročná poslední dobou :) mě se na tobě zase líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli se ti to nelíbí proto, že je to fialové.

    OdpovědětVymazat
  3. I love that shade of purple. I seem to be seeing a lot of this shade in many brands. I hate to buy it and find I have something like it.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucy Thats something i hate also. Especially when I pay a lot of money and after few days find some chaper dupe. I think that very similar colour is Misa Sorry, Just Can't Help It.

    OdpovědětVymazat