OPI Barefoot in Barcelona

Tak jsem tady s dalším příspěvkem ze Španělské kolekce, tentokrát jde o OPI Barefoot in Barcelona. Velkým trendem podzimu údajně budou odstíny tmavě zelené, švestkové a tzv.nude barvy. Hmm tak uvidíme jak to dopadne v ČR.
Jak už jsem říkala, můj původní záměr byl získat lak na zkoušky, což v překladu znamená, že tělové barvy (spolu s cukrkandlovými růžovkami) nenosím. Takže jsem popátrala v dostupných tělovkách a volba padla právě na Barefoot, který dostál požadavkům, ale líbí se mi natolik, že mám pocit, že ho budu nosit i v "běžném provozu". Myslím, že odstín půjde perfektně ke světlým odstínům pleti, ale nedoporučovala bych ho k opálení, tam by barevně zaniknul a k červeným prstíkům protože zarudnutí kůžičky nepěkně vytáhne.
K barvě je to teple hnědo - béžová s červenavým podtónem. Tlumená krémovka, ale není to bílá káva, na to má v sobě více těch rezatých podtónů. A zase platí, že se na nehtech liší od lahvičky, je na nich o trochu tmavší. Konzistence je jelly, dvě vrstvy stačí k plnému krytí.
Jedinou nevýhodou je, že se začíná loupat po 4 dnech.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: barva, barva, barva
  • negativem: horší trvanlivost
Pro zvědavce poznámka, ne, není podobná I´m fondue of you, ale je to tmavši sestřička OPI Duche di leche.

1 komentář:

  1. Koukám, že OPI se pořád nelepší. Ale nevěřila bych, že by mohl vypadat dobře a na tobě fakt vypadá! Super :)

    OdpovědětVymazat