OPI You Don´t Know Jaques SUEDE

Snažím se mít ráda podzimní trend č.1 v lakování a to zmatněné laky, ale nějak jsem zatím nenarazila na nějaký, který by se mi líbil. Určitě nejsou ošlikivé zmatněné laky Nfu oh, ty které na nehtech vypadají jako šupinky, ale na lesklých barvičkách (červených, tmavých a růžových) které miluji, se mi to prostě nelíbí.
Tady je další pokus, který vypdal nadějně, ale ztroskotal.
Na netu se mi moc líbil, na nehtech Allyoudesire vypadal božsky, na mě tak blbě, že po nalakování 4 prstů šel dolů. Navíc jsem nešika, takže jsem si "úšpěšně" špatně nalakovala, vypadá to hrbolatě. Je to zlatavo, šedivá barvička, jakoby třpytkatá a zasychá do saténova. Ne hnusně matna jako jiné (OPI matte je v tomhle fuj, fuj, fuj).
Obrovské pozitivum tohoto laku je rychlé schnutí (skoro během mrknutí oka je hotovo) a krytí ve dvou vrstvách. Nejlépe vynikne s nadlakem viz fotky níže.
OPI You Don´t Know Jaques SUEDE (dále jen JDKJ), barva je bezesporu krásná, nemá skoro nic společného s původním JDKJ, který se světle šedý (zdraví betonáři).
Celkové dojmy:
  • pozitivem: je to originální, rychle zasychá
  • negativem:na mě blééé
Summary: Overall I don´t like "matte" polish trend. it can be interesting alternatvie but not on me. I tried to like suede collection, feel sorry I can´t. Finish is interesting, velvety, definitely better than matte (it was REALLY ugly). Colour is between pepper grey, brown and gold. Fast drying, good coverage, prefer it with shiny top coat..

3 komentáře:

  1. Já nevím, co blbneš...vždyť ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, mně se ta barvička pořád líbí. Ale asi máš pravdu, myslím, že ani mně by nelušela...

    OdpovědětVymazat
  3. No na té fotce to vypadá líp, než v reálu, cítím se v tom divně. Tak jsem se těšila a zase se pokorně vrátím ke svým leským a krémovým lakům.

    OdpovědětVymazat