Nubar Bronzo - Venetian glass collection

Nubar Bronzo je lak na který jsem se moc těšila, protože název evokuje bronz, bohužel jen ten název.
Moje představa bronzu v tomto případě dostala na frak, protože Nubar Bronzo je spíš oranžový, na mě je to taková ta nepřitažlivá kombinace červeno-oranžovo-hnědé.
Velkým pozitivem je lakování, dvě vrstvy a lehce foilový finish co se leskne.
Jsem si celkem jistá, že na vině za nepříznivý dojem z laku je světlý odstín mé pleti, na opálení (které já mít nikdy nebudu) a tmavších odstínech pleti bude vypadat skvostně. Mimochodem na okamžik se objevilo sluníčko, tak mohu dodat mírně přepálenou fotku ze sluníčka.

Celkový dojem:
  • pozitivem: světlá měděná (hnědo-oranžovo-červená).
  • negativem: tedy na mě nic moc...
Summary: Nubar Bronzo is an interesting rusty shade, cross between orange, red and brown which sadly clashes with my skintone. I am sure that on darker skintones or on tanned skin it could look pretty, on  me it is as unflatterind as it can be. What is perfect is an application, two coats to full coverage and as you can see finish is foil. We had sun for two minutes so I have for you last picture from direct sun. Is it just me, or it is too orange to be classified as bronze?

7 komentářů:

  1. Noooo, taková letní barvička. Pro mě jako stvořená :) Akorát si nejsem jistá, jestli jsem příznivcem foil laků. Jsem? Nejsem? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi, zeptej se Viennetky. Já jsem nebyla, ale po vyzkoušení Venetian glass jsem. Mimochodem přihřeji si polívčičku, někté laky (nejen z této kolekce) půjsou brzy do velké čistky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se na tobě líbí, ale mě by zřejmě neslušel. Ale docela by mě zajímalo, jak by na mě vypadal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nechci jako dělat vlny ;) ale mně se na tvojí ručce líbí! Když jsem viděla swatche celé kolekce různě na netu, tak mě nezaujal snad jediný lak :( A nad tvýma fotkama slintám ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, je zajímavej. Já na oranžovou a jí příbuzné barvy vůbec nejsem, ale tenhle do sebe něco má... Škoda, že ta čistka bude brzo :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Takže před čistkou udělá pár mých laků menší okružní jízdu?

    OdpovědětVymazat
  7. No, kdyby to šlo... *psí oči* Už vybírám datum kdy pojedu do Prahy :-)

    OdpovědětVymazat