Nubar Verde - Venetian glass collection

Se zpožděním Nubar Verde, snad se konečně víc trefím do vkusu i když se zelenou člověk nikdy neví.
Každopádně na zelenou je to neobvyklá barva tmavá, evokuje mi mech a je jakoby plná zlatých třpytek, Ale jsou víc zřetelné v lahvičce, na druhou stranu na sluníčku dělají odlesky.
Lakuje se skvěle, dovedu si představit spoustu lidí, kterým bude hodně slušet (Mína, Soňa, Peťa, AYD, a seznam by mohl pokračovat), ale mě se příliš nelíbí. Protože je prostě zelený.
Je to zase lak který se vymyká zbytku kolekce, ale je hodně podobný lakům Zoya Edyta a RBL Anne.
Celkový dojem:
  • pozitivem: mechově zelená se skrytými zlatými třpytkami.
  • negativem: zelená.
Summary: Today I have THE hit from Venetian glass - Nubar Verde. Mossy greene full of gold glitters (more visible in the bottle than on nails) and also very shiny. It is outstanding from the rest of collection and even it is intriguing colour I do not like greens, so I am not so smitten. P.S.: It is close dupe of Zoya Edyta and RBL Anne


7 komentářů:

  1. It was my last mani :)) This color is very special and great!

    OdpovědětVymazat
  2. ááááááááááách!! Mám zálusk na Edytu, ale tohle bude asi hodně dobrá "náhrada". Je krásný! Díky!

    OdpovědětVymazat
  3. alluring mum: It is, just not so on me, but I am sure that on you it looked superb.

    Mína: Góóól, jo to asi bude a ekonomičtější.

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo, překvapivě se mi tenhle lak líbí. Na zelenou totiž vůbec nejsem. Dajánko, nemáš nějaké delší nehty? Tahle délka se mi na tobě moc líbí. :o) Mmch. ještě musím poděkovat za tip na odlakovač. Resp. na tu šikovnou lahvičku. Za mě velká spokojenost. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru: A vida, ono se to někdy u zelené "stane". Ne ani nemám, to asi dělají ty odlesky. Není zač, je šikovná, co.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně by taky měla taková barva slušet, jo? :-) Nějak si tím právě nejsem jistá, mám doma už celkem dlouho Edytu a nechce se mi ji vůbec lakovat... Ale jednou to snad přijde. Na tobě se mi líbí, je to zase něco úplně jiného, ale proč ne :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně, odhad správný - líbí se mi a uvažuju o něm a hned jsem si vybavila můj oblíbený RBL Anne a Zoyu, kterou ještě nemám :( Mimochodem, člověk, který má hodně laků, už nedokáže vybrat jen jeden NEJ, ale já už ho mám a je to právě RBL :))

    OdpovědětVymazat