Nubar Caramello - Venetian glass collection

Letošní Ježíšek mi nadělil Nubar Venetian glass kolekci, takže vážení připravte se na týden v duchu foilových laků té nejvyšší kvality, které pro nás v ČR jsou relativně snadno dostupné.
Začínáme s absolutním favoritem Nubar Caramello z kolekce Venetian glass.
Jak už název napovídá je to hnědo-zlatavá barva. Je spíš teplejší, ale zaplať pánbůh nemá oranžové podtóny (nezdůrazňuje tak rudé prsty, což mi většina pomerančíků dělá), ale jen karamelové.
Nekriticky zhodnotím že mi sluší a leskne se, což je velké plus. Lakování je absolutně bez jakýchkoliv problémů, jsou třeba dvě vrstvy. Na následující rozostřené fotce jsou patrné ty blýskavé odlesky.
Přeci si nemohu odpustit detail na konec, že?
Celkový dojem:
  • pozitivem: karamelka co se leskne jako zrcadlo.
  • negativem: já vím, že tyhle hnědvé odstíny nejsou zas až tak populární, takže to je z mého pohledu jediné jeho negativm.
Summary: I recieved all Nubar Venetian glass collection as christmas present so in following weeks You will see here a lot of Nubars. Today I have for you my favoite Nubar Caramello. As you maybe noticed I do like unusual colours which sometimes borders on ugly side (come on OPI Ginger Bells and Bronzed To Perfection are lovely aren´t they) and I think that that is the reason Caramello is my personal winner. Colour is caramel brown (something between gold and brown) with foil finish. It is really beatiful on direct sun, but sadly there was no sun in the moment I swatched it...you must imagine it. 

7 komentářů:

  1. Oh my, this is a nice color :O:O I like it!!! Don't have any nubars :(

    x0x0
    beau-licious.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tessa: Glad you like it! I think that Nubar as a band is kind of neglected and it is such a shame, they do great and affordable polishes.

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, mě se asi nelíbí... teda jako na tobě jo, ale na mě by asi vypadal příšerně!

    OdpovědětVymazat
  4. I'm the classical blue-green-purple colour person in nail polish, but I have this one in my wishlist, I like the "old gold" effect very much!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ten jsem si koupila taky :) Ale ještě nelakovala...

    OdpovědětVymazat
  6. Míno: On je pěkný, vážně a nevím jeestl by ti slušel, ho asi budeš muset zkusit, že...

    Smaltoitaliano: This polish have the IT effect, at first I wasn´t sure I like it, but when I thy it...anyway I hope you´ll get it and swatch it :).

    Sonidlo: Tak to budu napnutá jak struna jak na tobě bude vypadat.

    OdpovědětVymazat