Nubar Vaso - Venetian glass collection

Co říkáte na nové pozadí? Chtěla jsem něco jednoduchého (pokud možno světlého), na čem vyniknou fotky, ale jsem dost nerozhodná, proto uvítám vaše komentáře.
Dnes je na řadě Nubar Vaso z kolekce Venetian Glass, který se moc hezky vyjímá na novém pozadí, takzvaně tón v tónu.
Levandulový foil. Tedy světle fialová, která je díky kovovým odleskům jakoby vybělená.
Vždycky jsem chtěla Lippman Purple Rain, podobnou barvu, ale metalický finsh, nicméně mě odrazovaly viditelné tahy štětečkem, což u laku, který bez poštovného stojí 18 USD není vítaná vlastnost. A jsem ráda, že Nubar Vaso je barevná náhrada a díky tomu, ž je to foil je lak bez proužků.  
Jako obvykle dvě vrstvy laku. Tenhle lak se z kolekce vymyká nejen barevně, ale i konzistencí, řekla bych, že je víc metalický než ostatní ale na druhou stranu není tak lesklý na sluníčku.
Celkový dojem:
  • pozitivem: Levandulová s kovovým leskem co neproužkuje.
  • negativem: Na tmavších odstínech pleti může vypadat lehce světsky.
Summary: Do you like new layout o my blog? Let me know. Back to polishes - Nubar Vaso (Venetian glass collection) is lavander foil. Usually this kind of lavander polish are metallics, as Deborah Lippman Purle Rain or ORLY Prim & Proper, and are terribly streaking. This is not the case of Nubar Vasso, as I mentioned it is a foil so not visible brush strokes (just  if you prefer flawless finish, you can add one coat of glossy top coat). Appplication is good, I have two coats on my photos. For me this one is a little bit different from the rest of collection because of  colour. It is  only cool toned polish and slightly more metallic/frosty then the rest. If you are purple lover, check this out. 

10 komentářů:

  1. Tahle barvička je kráásná..no jo, ještě aby se mi nelíbila fialová :)
    Pozadí moc pěkné, taky přemýšlím o bílé :)

    OdpovědětVymazat
  2. No u týhle kolekce si asi zkopíruju svůj komentář.... na Tobě je moc hezký, ale mně by asi neslušel... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně taky něco, co můžu okomentovat, ty dva předchozí nějak vůbec nebyly můj šálek čaje. Tento je krásný (taky ho mám), foil finish mám čím dál raději a pokud je fialový, tak je to dokonalá kombinace :-)
    Btw Vaso je jen jedno s ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Markett: Děkuji a děkuji, to já taky, ale čstě bílá je zase na můj vkus moc sterilní, tohle je kompomis.

    Mína: Tak to mě mrzí, počkej na zítřek, snad si trochu napravím reputaci...

    Peti: Já vázze ráda dopřávám, co :). Já jsem celou dobu na tebe myslela, a fakt barva pro tebe značka ideál. Já vím, že t předchozí laky jsou z kategorie úlety, ale mě se tak líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mě těší, že si myslíš že se ta barva ke mně hodí, na tvůj názor já dám :-) A ty dva předchozí mi k tobě sedí, vůbec nic proti nim nemám, jsou to pěkné a zářivé barvy, jen bych si je prostě nekoupila :-)
    Jo a pozadí je moc pěkné! Taky musím se svým konečně něco udělat, se mi z té růžové chce zvracet, všeho moc škodí...

    OdpovědětVymazat
  6. Nic si z toho nedělej, tobě zatím všechny sluší, přeci si nebudeš pořizovat laky jen proto, aby slušely někomu jinému :D

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ta barva je opravdu nádherná! Mám od Vánoc Nubar Pyramid Purple a jsem s ní moc spokojená :). Mohla bych se zeptat? Je nějaký výrazný rozdíl mezi Nubarem a Chanelem? Chanel jsem ještě nezkoušela, hlavně kvůli ceně. Děkuji :).

    OdpovědětVymazat
  8. Peti: děkuji.

    Míno: Chichi, já se obávám, že jako nehtový bloger jsem takový magor.

    Gabriella: To je dobře, já mám Nubarů relativně málo a až s venetin glass jsem se trochu rozšoupla, ale rozhodně je v ČR relativně snadno dostupný a cenově snesitelný.
    K tvé otázce ano i ne. U chanela platíš za značku, inovaci a rozhodně se jedná o kvalitní laky, ale ruku na srdce ve střední cenové kategorii najdeš laky obdobné kvality. Já mám jejich laky které miluji a patří mezi mé oblíbené (Innatendu, Splendeur), ale taky jsem byla několikrát zklamaná. Je to vždy o barvě, nakolik ji chci. Za mě je Chanel za českou MOC, tj. 690 Kč, něco na co si musím nechat zajít chuť. Ale u každého to může být jinak...

    OdpovědětVymazat
  9. Jackie: Beautiful, isn´t it?

    OdpovědětVymazat