Nubar Rosso - Venetian glass collection

 Dnes je tu červená Nubar Rosso, mám prostě ráda červenou takže s ní nemůžu být nespokojená.
Je to jasná, velmi jásavá červená s oranžovými podtóny a foil finishem, který nevypadá jako foil ale zlatavé pidišupinky viditelné jen velmi, velmi zblízka a na sluníčku.
Oproti ostatním se tak neleskne, ale odráží sluníčko dost. Je trochu vodovější konzistence, takže na fotkách jsou dvě až tři vrstvy (ze začátku jsem dělala tři tenké vrstvičky na ukazováčku, ale na prsteníčku a malíčku jsem dala dvě silnější).
Údajně je hodně podobný Zoye Carrie Ann, jen o kapku oranžovější, po konzultaci se strýčkem googlem musím souhlasit.
Celkový dojem:
  • pozitivem: červená se zlatavými odlesky a foil
  • negativem: oranžové podtóny, vodovější konzistence
Summary: Nubar Rosso is a bright orange red with foil finish . That gold glitters are not visible on nails, bat made kind of molten metal effect on my nails. Shiny. The texture is a little bit watery, so when you apply it you need three thin or two thick coats. But texture was smooth. I really do like it. 

7 komentářů:

  1. Ten jsem zakoupila taky, ještě jsem ho neměla na nehtech, jen na vzorníku, ale i podle Tvých fotek jsem neudělala chybu! Jo a mě se tam ty oranžové podtóny líbí, takže jsou pro mě taky pozitivum :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn, jsem ráda, že jsem se trefila do vkusu. Já u červených radši studené podtóny, ale je to osobní preference.

    OdpovědětVymazat
  3. This is really pretty! Too bad the formula isn't a bit thicker.

    OdpovědětVymazat
  4. ritterbraten: Bright and pretty :)

    Vanish vixen: I have the same thoughts.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, vypadá líp, než bych čekala! Je krásný ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ráda, že se líbí...

    OdpovědětVymazat