BB Couture Laguna Lagoon and comparison with OPI Mermaid Tears

Existuje asi milión mentolek, no dobře, když ne milion, tak alespoň tisíc a toto je jedna z nich BB Couture Laguna Lagoon
Takže je celkem jasné, že po loňské mentolkové mánii vás tahle barva nepřekvapí, je to prostě krémová světle zelená, která má lehce teplý podtón, ale ne natolik aby vznikla hrášková, prostě jen lehce.
Přijde mi, že pokud nejste fajnšmekr, tak rozdíly mezi jednotlivými mentolkami rozeznáte jen obtížně, pro mě je třeba krapet tmavší než světlejší Essie Mint Candy Apple, méně trávově zelená než Chanel Jade a mohla bych pokračovat, prostě je krapet jiná, ale nikdo nebude vědět že je to právě BB Couture a ne nějaký jiný lak.
Myslím, že není špatná, ale vzhledem k vodovější konzistenci (tři vrstvy), pomalejšímu zasychání a tomu, že mi dělá šedý oblouček kolem nehtového lůžka si ji pořizovat nebudu.
 A detail
Protože na zelenou moc nejsem a mám doma jen jednu, která je BB Couture Laguna Lagoon podobná, bude to pouze skromné srovnání s OPI Mermaid Tears, která je alespoň v mojich očích mnohem hezčí, kvůli studenému podtónu s šedavým základem. Ukazovák a prsteník je OPI (tmavší), zbytek BB couture.

Celkové dojmy:
  • pozitivem: mentolka, mírně teplý podtón...hmm nic mě nenapadá

  • negativem: miliontá mentolka, nikdo stejně nepozná že nemáte nalakovanou Essence, nebo Gabriella Salvete a výdrž a schnutí se od nich moc neliší.

Summary: BB Couture Laguna Lagoon is "another" mint green (probbly the most hyped color of 2009), in my opinion nothing exceptional at all. I can see it is a little bit darker than Essie Mint candy apple and less green than Chanel Jade, but to be honest I don´t know why I should purchase another mint green especially when this one is slightly watery and drying time is longer than usual. Maybe if you collect mint greens this one will be slightly different then others. I gave away all my mint polishes so I can made comparison only with OPI Mermaid Tears (index and ring fingers) which is darker and has hint of grey in base.

7 komentářů:

  1. Není to žádný originál, já vím, ale já ujíždím na mentolkách! Nicméně se mi mnohem víc líbí Opi!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem přemýšlela, jestli mám být diplomatická, ale jelikož je to můj blog, tak jsem napsala, co si myslím. A mě taky. Ale děkuji za možnost vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se o stopro víc líbí OPI. BB nic moc....

    OdpovědětVymazat
  4. OPI je originálnější, ale jinak se mi líbí oba stejně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši že jo a jak jsou vedle sebe tak je to ještě víc vidět.

    AYD: Naprosto souhlasím s tvým názorem :)))

    Peti. Nene, OPI je hezčí. Ale jo ani ten BB není špatný, já mám vůči klasickým mátovkám mírný odpor.

    Savdalous: Děkuji.

    OdpovědětVymazat