Lippmann P.Y.T. (Pretty Young Thing)

Díky Míně jsem vyzkoušela i Lippmann P.Y.T. (Pretty Young Thing).
Nějak mám asi smůlu, ale zatím mě Lippmann laky moc neohromily, strašně moc chci, aby se mi líbili tolik jako lahvičky (které když je postavíte vedle sebe vypadají jako malí styloví vojáčci), ale tak nějak vždycky jsem zklamaná.
Což je i případ P.Y.T. který je hodně, hodně průhledný, na mých fotkách jsou čtyři vrstvy. Teď teprve doceňuji OPI sorbety, které jsou alespoň ve třech vrstvách krycí, tyto čtyři  jsou pořád polo průhledné.
Abych nebyla úplně nespravedlivá, tak barva je kupodivu velice pěkná, broskvově-růžová, údajně vydadá jako gelovky, z čehož jsem nebyla nadšená. Její výhodou je, že schová zažloutnutí nehtů, v mém případě spíše to jak mi nehty zčervenaly po Lippmann Razzle Dazzle.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: růžovo - broskvové želíčko
  • negativem: je blbě krycí a průhledný, ale nedělá díry
Summary: Lippmann P.Y.T. (Pretty Young Thing) is pink peachy jelly, it is non streaky jelly but personally this type of color did nothing for me. It looks like acrylic nails in four coats as few people noticed (as seen on my photos) and it hides yellowness of nails in my case stained pink nails after Lippmann Razzle Dazzle. If you are lover of sheer jellies this one is interesting one.

6 komentářů:

  1. Wow, jestli tohle jsou 4 vrstvy tak color pay off teda opravdu nic moc :-( Taky se mi libi ty lahvicky, ale nikdy jsem se ke koupi neodhodlala, posledne jsem je videla tusim za 16$ a to uz se miz dalo moc ...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem hned věděla, že to je ten lak, co se mi u Míny tak líbil! A líbí se mi pořád :)

    OdpovědětVymazat
  3. Plum Foolery: Já bych těch 16 za něktré i dala, ale když k tomu připočtu poštu z USA, českou celní lahůdku a DPH, tak ani omylem. Jako třeba Happy birthday je nádherný a teď má vyjít nějaká trojedice, kterou bych chtěla celou, ale za ty peníze prostě ne, to radši beru RBL, nebo Butter.

    Soničko a to je dobře, však tobě většinou tak sluší laky co na mě vypadají odpudivě.

    OdpovědětVymazat
  4. Nepřijde mi na tobě odpudivý, žádný zázrak to tedy není, ale nosit se dá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpudivý není, jen mi moc nesedl, ale právě mě vždycky překvapí jak mi nic moc laky chválí třeba ženské v MHD.

    OdpovědětVymazat
  6. super blog!!!takze odted sleduju!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat