OPI Siberian nights a CND Bare shimmer effect

Taky máte lak co byste nikdy, nikdy, nikdy nedaly pryč i kdyby třeba vysychal? Tak já ano, OPI Siberian nights a je to další lak z Ruské kolekce 2007.
Nejsou to jenom emocionální důvody, ale taky čistě praktické, Siberian Nights a totiž perfektn borůvková - přesně vyvážený poměr mezi modrou, fialovou a vínovou.
Lakuje se fantasticky, dvě vrstvy a zasychá rychle, detail nesmí chybět
A protože jsem děvče zvědavé, zkusila jsem na něj i efekty a toto je má oblíbená kombinace CND Bare shimmer effect.
A detail
Celkové dojmy:
  • pozitivem: dokonalá borůvková...a nevysychá, to byla jen řečnická otázka.
  • negativem: ---
Summary: My favourite OPI blue polish, maybe all time OPI favorite - OPI Siberian Nights. It is perfect blueberry color, yes there is a lot of similar polishes on the market but this one is THE one for me. Application is flawless, two coats to perfection. I sometime try effect top coat and this is my favourite combo OPI Siberian Bights with CND Bare shimmer effect over it.

13 komentářů:

  1. Díky tobě jsem měla možnost ho vyzkoušet a připadá mi dokonalý. Pořád nemůžu čistě černé laky, ani Lincoln Park mi moc nesedl, ale tento je skvělý.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, proč ho nemám, borůvková... to zní dobře! A vypadá to pěkně i s tím CND.

    OdpovědětVymazat
  3. I love the effect of this CND!

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle se mi strašně libí,uvažuji,že se ho koupím :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná úvodní fotografie. Tento láček by se mi hodil na podzim. Moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Soni a proč ho ještě nemáš (asi proto, že má Saphire, ne ?))

    trb: Ano pod tvé tvrzení se podepisuji

    Mína: A nechceš si ho před nákupem zkusit i ten CND?

    Biba: Glad you love it :), it is sooo georgeus

    Kockandy: V podstatě v tmavých vampy lacích nemá OPI konkurenci. V globálu jsou trochu na jedno brdo, ale jednotlivě jsou prostě pefektní a Siberian Nights se opravdu povedl.

    An Děkuji za pochvalu. A ano hodil, ale nějak mám pocit, že v nové kolekci taky není jedna borůvková k zahození :).

    OdpovědětVymazat
  7. Z finančních důvodů, už nějaký ten měsíc skoro neobjednávám nové laky, teda kromě pár Nubarů z Modeláže a laků z drogerie, a mám ho jen se spoustou dalších na obsáhlém wishlistu... A Saphire mi při tom naštěstí docela pomáhá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi. A s tím CND snad ještě víc.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za nabídku, CND ale nepotřebuju, mě to vrstvení nějak nebere :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, ta první fotka mě dostala! Máš na ní normálně sexy nehty:-D
    A ta barva je teda taky pěkná, i s efektem, tu fotku jsem si zvětšila a mmmmm...

    OdpovědětVymazat
  11. Soni já taky utahuji opasek, hlavně co se týká nákupu z USA. A jsem ráda že Sapphire je v novém domově spokojený :).

    Yarisse: Chi, taky by ti moc slušel.

    Mirko: Takže jen OPI?

    Dejni: Chcš říct, že jako normálně nemám sexy nehty :)? A nejlepší je, že není jen fotogenický, on je pěkný i v reálu.

    OdpovědětVymazat
  12. Já ho měla a dala ho pryč, i když jsem ho měla fakt ráda. Chjo ;-)

    OdpovědětVymazat