Review / recenze na Silk Naturals

Díky Hance z den je krásný a Reně jsem se odhodlala k nákupu na Silk naturals a byť jsem (překvapivě) neobjevila neviděné, jsem s nákupem spokojená.  
Objednávka: stránky jsou přehledné, po založení účtu na stránkách se vám věci dané do košíku ukládají. Po odeslání objednávky, přijde potvrzující mail, další o odeslání. Balíček byl odeslán do dvou dnů od zaplacení. Přišel s pečlivě zabalenými vzorky v pytlíčcích s uzavíráním, asi kdyby vytekly,  ručně (!!!) psaným přáním a vzorečkem očních stínů. Takže zákaznický servis na jedničku.
Cena: vzorky se pohybovaly od 1-2 USD za kus, poštovné odpovídající, dle váhy. 
SN dělají dekorativku a tělovou/pleťovou kosmetiku, já jsem vyzkoušela od každého trochu.
PÉČE O PLEŤ:
Pro začátek - moje pleť je reaktivní, klasická kombinovaná, jediné co potřebuji je hydratovat a občas pořešit lokálně akné. I to je důvod proč jsem volila variantu vzorků, které mají SN snad od všech produktů.
Jejich balení vzorků jsou fajn, navíc jsou to pořádné vzorky, co vydrží týden i čtrnáct dní (použití ráno a večer). U velkých balení produktů se mi zdá, že může nastat problém s vytékáním a plast není moc kvalitní, přeci jen neplatíte za obal a reklamu jak je tomu u "velkých" značek.

Sik Naturals Apricot Cleanser - meruňkový odličovací olej. Odličovací oleje používám, ale právě Hančina recenze mě nalákala, ale po vyzkoušení musím konstatovat, že se zázrak nestal. Mám li být upřímná, nijak mě neohromil. Je to tím že odličovací oleje používám už hodně dlouho. Prošla jsem od Salusu/Saloosu, Atoku, asijských no name značek, po Shuu Uemuru. Jako dobrý, ale nevidím žádný rozdíl mezi tímhle a většinou asijské odličovací produkce. Parfemace je slabá meruňková, pak voní jako řepkový olej.
Odličovací oleje jsou na precizní odlíčení to nejlepší, vytvoří na pletí jemný film, takže nevysuší, ani pleť nezanáší, většinou se dobře snáší i se značně reaktivní pletí, tenhle není vyjímkou.
Ingredients:  Apricot Kernel Oil, Grapeseed Oil, Cromollient SCE.
Sik Naturals Microdermabrasion Cream: Tento krém mi naopak vyhovuje hodně, je to hustá, hutná pasta, která obsahuje malé částečky, ale ne extra jemné, takže pokud jste hodně citliví, vyzkoušejte nejdřív vzorek před nákupem plného balení. Díky konzistenci neklouže všude po pleti a není škrábavý. Vzorek mi vydržel na čtyři použití. Obrovskou výhodou je nulová parfemace. 
Ingredients:  Avocado butter, Alumina, Sodium Lauryl Sulfoacetate
Sik Naturals AHA Toner: Tak tohle na mě bylo moc, smrděl neskutečně (kyselý zápach, asi síra???), ale použila jsem vše. Neudělalo to se mnou nic (jen to zapáchalo), ani nevyvolalo žádnou reakci. Asi by to chtělo velké balení abych mohla posoudit jestli to pleť nějak zjemní , ale kvůli ne-parfemaci si ho pořizovat nebudu. 
Vzhledem k tomu, že jde o kyselinu, mělo by jít o variantu peelingu, nedoporučuje se použití s mechanickým peelingem. 
Sik Naturals Raspberry Moisturiser: SN krémy jsou spíše gely na olejové bázi, příjemné lehké, takže na léto úplně ideální, ale pro suchou a zralou pleť nejspíš nebudou. Jsou moc " lehké". Je fakt, že na denní použití mi stačil, ale v momentě kdy jsem měla peeling, nebo sérum jsem cítila pnutí a domazala se mastnějším krémem. Parfemace je jemná olejová a lehký závan maliny. 
Ingredients:  Water, Raspberry Seed Oil,  Sorbitol, Sodium Carbomer, Gluconoactone, and Sodium Benzoate 
Důvod nákupu byla séra, jedno sháním, takže jsem vyzkoušela hned čtyři:
Sik Naturals Oil Control Serum bylo jedno velké zklamání, střed obličeje jako treska, na zbytku jsem se leskla jako prasátko, parfemace je hodně zvláštní /čti hnusná/, konzistence gelová a hutnější než ostatní. Třeba bude někomu vyhovovat, mě ne.
Ingredients:  Distilled water, tamarind seed extract, Argania Spinosa Kernel Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Extract, raspberry seed oil, Hydroxyethyl acrylate (and)Sodium Acryloyldimethyl (and) Taurate Copolymer (an emulsifier that feels wonderful on the skin), geogard preservative.
Sik Naturals Vitamic C Peptide serum, to to smrdí...ale kupodivu pomáhá, stáhlo mi mírně póry, sjednotilo tón pleti, po namazání jsem cítila pnutí, takže jsem se domazávala mastným krémem. Neměla jsem reakci, ale zatím si nejsem jistá, jestli potřebuji aby tak táhnul.
Ingredients: Distilled Water, Tamarind Seed Extract, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Palmitoyl Tripeptide-5, White Tea Extract, Hydroxyethyl Cellulose , Sodium PCA, Gluconolactone (and) Sodium Benzoate, Panthenol
Sik Naturals Green Tea tree and Aloe Serum: to samé co Vitamin C, jen víc pne. Pleť vyhlazuje, ne že bych měla vrásky, ale když si na kůži sáhnu, tak je taková jemnější. rozhodně bych nepoužívala každý den, výrazně pne.
 Ingredients:  Organic Aloe Vera Juice, distilled water, Green Tea Extract, Tamarindus Indica (Tamarind) Seed Extract, White Tea Extract, , Sodium PCA, Glycerin,  Sodium PCA, Hydroxyethylcellulose, Gluconolactone (and) Sodium Benzoate
Sik Naturals Super Serum: Je všude chválené, ale zatím jsem ho měla jen jednou, takže dojmy dodám až po pořádném vyzkoušení.
Ingredients:  Distilled Water, Niacinamide, Dimethyl Sulfone, Hydrolyzed Cucurbita Pepo (Pumpkin)Seedcake, Thermus Thermophilus Ferment (and) Glycerin, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Tamarind Seed Extract, Sodium PCA, Hydroxyethylcellulose, Gluconoactone and Sodium Benzoate, Green Tea,  Panthenol 
MAKE UP:
SN nabízí i stíny a klony tvářenek známých značek, v pigmentovém provedení. Neposoudím nakolik jde o klony, ale podle Tání z Vanity time mi nepřijde že by si byly zas až tak podobné.
Pigment Sik Naturals Solar je vzorek co jsem dostala k nákupu a balení vydrží na několik použití.
Barevně jde o hořčicově-zlatý pigment, spíše poploprůsvitný. Na oku je lesklý, ale jeho výdrž není ohromující, Na bázi ale drží slušně.
Sik Naturals Siesta! je mauve - slézová, studená lila. Ideální barva, ale bohužel obsahuje stříbrné opadávající třpytky a má vzhledem k lepivé konzistenci tendenci se slévat.
 Sik Naturals Congrats je šedo hnědo zelená, zase základnová barva paráda, ale ty třpytky to celé kazí.
A na ruce:
Za mě tedy stíny samy o sobě nejsou špatné, ale na můj vkus moc lesklé, obsahují hojné množství velkých padavých třpytek. Pokud začínáte můžou Vás zaujmout, pokud už jste lecos prozkoumali/y, asi moc neosloví. Jejich balení komentovat nebudu, nevím jak vypadají plné velikosti, vzorky jsou baleny v kalíšcích na odsypky a mají plastové sítko.
Sik Naturals Tempt Tryst je perfecting powder, asi to má být něco jako rozjasňovač? Díky Reně jsem měla možnost vyzkoušet.
Je to takový zvláštní lesklý pudr, který mi přijde dost hrubě mletý, takže neudělá závoj (jak si od pefecting powderu představuji), ale shlukuje se na určitých místech. Použila jsem ho místo rozjasňovače a nevím co si mám o něm myslet.
Jestli ho někdo zkusil, dejte vědět jak na něj.

CELKOVÉ DOJMY:
Stojí za vyzkoušení. Pleťová řada není špatná, pokud Vám nevadí absence parfemace a přírodní aromata (což u některých produktů obsahujících třeba síru, může být skutečně chuťovka), řada výrobků SN funguje. Čistící olej, pleťové vody a séra bych doporučila, nicméně je třeba raději zkusit vzorek, řada ingrediencí může udělat na obličeji paseku. Krémy se mi zdají až moc lehké a pro sušší typy pleti, nebo zralou pleť. Časem si asi pořídím mikodermabrazi a možná nějaké sérum v plné velikosti, ostatní věci nejsou špatné, ale mám jiné produkty, které na mě působí lépe.
Dekorativní kosmetika od SN mi moc nevyhovuje (to neznamená že jiným vyhovovat nebude), stíny jsou na mě moc lesklé, pudr barevně nesedí.

P.S. Já si nemyslím že Hanka je skřet, když už tak jezinka - pokušitelka. Taky utajené dvojče Annie z Nalakovaného, obě umí psát, jsou informovatné a vzbuzují ve mě pocit, že si NEODKLADNĚ musím pořídil věc, kterou právě recenzují.

Summary: I made my first purchase on Silk Naturals web and there are my thoughts about items I purchased. In general I am very pleasantly surprised with their customer service, they promptly inform about processing and shipping was within two days. I purchased from their skin care range and decorative cosmetic range, besides ordered items I received free eye shadow sample and hand wrote note. Since I have reactive skin I chosen only bunch of samples, not their full sized products and I don´t regret of it. Silk Natural samples are fantastic you receive decent amount of product (5 ml) and they are reasonably priced. I liked skincare but since it is natural cosmetic (some items are vegan). items aren´t scented and that means some of the items smells bad (almost stinks for example AHA toner). 
I really liked Silk Naturals Micro dermabrasion creme it has a pasty consistency so peeling isn´t very abrasive.

Silk Naturals Apricot cleansing oil was ok, nothing exceptional because I am using cleansing oils regularly (tried several organic bands as well as mineral Shuu Uemura)

Silk Naturals Aha Toner was too stinky for my taste and did nothing for my skin, maybe if I have had full packaging my impressions would be different and maybe not.

Silk Naturals Raspberry moisturizer should be good for greasy skin, for dry is this emulsion too light. I do like it however when I use it after proper cleansing, peeling or SN serum it is not enough and I must use more hydrating moisturizer over it.

Reason of my purchase was trying their serums, I haven´t tried super serum yet but other are very good, but you should look at their web on ingredient list carefully since some of them can cause allergic reaction. My favorite is Silk Naturals Vitamin C serum, it smells terribly but it helps with my black spots and to even skin tone.

SN do also makeup I wasn´t so much impressed. I do not like consistency and glitter finish

6 komentářů:

  1. Já jsem ráda, že jsem zatím odolala, když vidím, že počáteční nadšení u hodně uživatelek uvadá. Ještě si počkám na tvou recenzi Super séra, protože to mě zajímá nejvíc a pak uvidím, jestli do toho půjdu nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně si myslím, že mají zajímavé věci, ale právě vůně některých výrobků je tak strašná, že byť fungují, nebudu je kupovat.
    Nechci být prorokem špatných zpráv, ale chce zkusit.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za recenze, pěkně napsané! Já mám asi něco objednáno u viennettky, ale zatím čekám...

    OdpovědětVymazat
  4. Já s recenzí ještě vyčkávám, vyzkoušela jsem zatím asi jen 4 věci, ale z ničeho jsem si na zadek nesedla. Do plných balení určitě nepůjdu, možná zkusím ještě pár vzorků, co se mi do první objedávky nevešly.

    OdpovědětVymazat
  5. Míno asi :)? To znám, jsem zvědavá copak to asi máš?

    Peti taky jsem zvědavá, jako některé věci plné balení fakt ne a teď taky ne, protože toho mám hodn na vyzkoušení, ale vím, že značka je a není špatná, což je taky plus.

    OdpovědětVymazat
  6. fiha to ani nepoznam!:()
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat