Chanel 211 Deauville

Dnes tu mám pro Vás malou raritku Chanel 211 Deauville, který jsem nemohla na netu pořádně nafocený.
Jestli existuje nějaká barva, kterou zrovna nemusím, pak je to světle růžová. Dejte mi fuchsiovou a jsem šťastná jako blecha, jakmile je to světle růžová, nedejbože taková ta cukrově vatová - holčičí růžová udělám obličej jako nee, moc mě to nebere. Vlastně je to prasečí růžová. Proto mě překvapilo, že se mi Deauville i líbí. 
A proč? No on je totiž trochu chanelovský kostýmek, cukrkandlově růžový z jedné strany stylový a z druhé pekelně nevkusný. 
Mění se s ohledem na okolní prostřední, na raním světle byl růžovoučký, v umělém dost zářivě růžový. Co mě ale opravdu dostalo byly ty mikrotřpytky, nejsou skoro vidět, ale chvílemi ano.
Lakuje se slušně dvě silnější, nebo tři tenčí vrstvy, neutíká, ale déle zasychá. Kdybych si ho koupila za plnou cenu, asi ne, ale jelikož byl ve výhodném balíčku, tak ano, jsem spokojená jako blecha.
A detail:
Celkové dojmy:
  • pozitivem: pěkná holčičí růžová - takový ten cukrově-vatový chanelovský kostýmek poprášený stříbrnýmí šupinkami.
  • negativem: pomaleji zasychá, prasečí?

Summary: I bought package of few vintage polishes and one of them is Chanel 211 Deauville. When I searched for swatches I couldn´t find them so until I received them I didn´t know how exactly will polish look like. As you can see this polish is girlie pink with silver micro glitters. Do I love it? Probably not, since pale pinks are my least favorite polishes but it is strangely appealing. It is Chanel pink suit, infantile and classy in the same time. What is unusual with this one is that it changes color depends on lighting from pale pink to piggy ping. I used two coats, application was good (even though little watery), drying time longer than majority than OPI.

15 komentářů:

  1. Mně se taky líbí :-) A stejně zbožňuju to tvoje slovní spojení "prasečí růžová".

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nominovala jsem tě do takové menší hry - 7 make-up facts about me.
    Více tu:
    http://shaki-days.blogspot.com/2011/08/7-make-up-facts-about-me.html

    OdpovědětVymazat
  3. Není prasečí, je rozkošňoučkej! Odkud ho máš v balíčku???

    OdpovědětVymazat
  4. Prasečí podle mě není, ale odvařená z něj asi taky nejsem ;) Možná že v reálu bych byla :) Ale hezký bezpochyby je.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se moc líbí a nejvíc ty šupinky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Markett: Díky, to je dobře.

    Blani: Fajn, já jsem mistr v užívání inovativních slovních spojení :))), ale řekni že není prasečí...

    Shaki: díky, pokusím se odpovědně zodpovědět.

    Peti: Že by se pak chystal na návětěvu?

    Dejni z aukra tři chanely a jeden OPI, všechny laky supr.

    Baru a jaký je? V podstatě s tebou souhlasím

    Mirko: Si pak asi udělá menší okružní jízdu, co? A mě taky, bez nich by byl nic moc.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda jak ty to děláš? Vždycky, když se tam kouknou já, je tam akorát tak velký kulový:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Číhám :) (radši tě nebudu dráždit na kolik to vyšlo).

    OdpovědětVymazat
  9. Jak mi tohle mohlo uniknout....(buší se do hlavy!!!)...to jsem sotva přijela z dovči, tak jsem to nijak nezkoumala a nebyla připravena lovit jako obvykle...ta cena je více než obscénní:)))), to ti teda řeknu a tento růžovej ti moc závidím, to já cukříkový růžový můžu!

    OdpovědětVymazat
  10. No kdyby se mu chtělo, bude v Lípě velmi vítán :-) Jsem si tu aukci taky musela najít a jakooo... jsi štístko! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Prasečí růžová...:D:D:D Vůbec! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši nebudu tvrdit, že je mi líto, že stály tolik kolik stály. Ale slušel by ti.

    Peti chtělo :)

    anonymní: vidím že prasátka mají úspěch.

    OdpovědětVymazat
  13. I love pink and this is beautiful

    OdpovědětVymazat