China glaze White Cap a upozornění na slevy

Berte tenhle post jako záminku na upozornění na právě probíhající slevy na hairbeauty, kde mají předvánoční výprodej China glaze laků za skvělých 90 Kč/ks. Nejde o staré vykopávky, ale o všechny kolekce (včetně podzimní Metro chic). Neváhejte, rychle mizí.
Dnes to bude taky jedna China a to China glaze White Cup. Barva je vločkově bílá s velkým množstvím zlatých částeček, které "dělají" vysoký lesk. Ačkoliv je barva pěkná, vzhledem k odstín mojí pleti ty zlaté šupinky dodávají mírně zažloutlý efekt.
Z mého pohledu má ještě jednu nevýhodu a tou je průhlednost. Na mých fotografiích jsou tři vrstvy a je zřejmé, že nejsou krycí. Každopádně díky tomu lze použít jako efektový lak. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: Vánoce se blíží a každý potřebuje jeden bílý lak/efektový lak
  • negativem: průhledný až běda. 
Summary: China glaze White Cup is a nice white polish with sparkly gold particles. Finish is very sheer so wheen I use it alone I needed three coats to decent coverage, it dries evenly. You can also use it as effect top coat. I think this white could be fantastic option for darker skintones or people with a little bit of tan, on me gold cast makes my nails look stained.  

9 komentářů:

  1. Obchod Hairbeauty jsem objevila před pár dny (u nás laky v podstatě nenakupuju) a ty akční ceny mě potěšily. Nakonec jsem ale nic neobjednala, protože nevím, co si mám myslet o tom, že u většiny věcí mají napsané "Skladem: 0ks" a taky je hrozně těžký se tam vyznat (plus se mi asi třkrát smazal košík, což fakt naštve.)

    Takže díky za upozornění a půjdu to zkusit ještě jednou. No přece tam CHG laky za ty prachy nenechám (-;

    Jen jsem se chtěla zeptat: nevíš, jestli budou laky ještě mít, nebo ty slevy znamenají, že s nima končí? To by byla škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, slevy jsou do zítřka a OKs znamená, že ta barva je vyprodaná (prostě to šlo rychle),zkus kdyžtak zavolat, nebo napsat maila.Jestli si z Prahy, dojdi si rovnou do Salonu Marlene na Hračanské mají tam stojan :).

    Laky budou mít pořád, jen potřebují místo na Vánoční kolekci.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za odpověď. Já se tam asi vypravím. Pokud mají stojan, tak to si vyberu spíš tam, než na netu. Já to mám kousek, ale myslela jsem si, že tam přímo laky nemají a nebudou na mě zvědaví. Jen si musím promyslet, kolik si s sebou vezmu peněz (-:

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, na blogu mám BEAUTY SALE, přijď se podívat jestli tě něco nezaujme ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Day, uz dlhsie sledujem tvoj blog a mam ho velmi rada. A prave dnes som si zalozila svoj vlastny!
    Dufam, ze ti nevadi, ze som vo svojom poste o blogoch ktore nasledujem, spomenula tvoj a takisto tam nechala aj link.
    Budem rada, ak sa aj ty mrknes na moj blog, zatal tam vela nie je, ved dnes je moj prvy den :)

    Lucia

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem nakonec vyrazila do salonu Marlen osobně. Paní s lakama tam nebyla, takže jsem to vyřizovala s kadeřnicí a byla to docela sranda. Byla jsem docela naivní, když jsem si myslela, že z poličky si vyberu líp než na internetu. Bylo to tam podobně chaotické. Ale s úlovkem jsem rozhodně spokojená (Teda až na to, že jsem si místo Stawberry Fields vzala Raspberry Festival). (: A mít takhle blízko místo, kde prodávají ChG je super. Ale pro peněženku poněkud nebezpečné. Takže díky za tip a přeju hezký den!

    OdpovědětVymazat
  7. Veroniko: díky za pozvání, určitě prozkoumám!

    Lucia: Ďakujem. Nevadí, ba naopak, díky, jsem moc ráda, že to tu někdo čte :). Až nebudou resty, prozkoumám podrobně, zatím jsem jen klikla a nenašla místo jak se přihlásit na odběr.

    Žirafko: A jé, tak nevím jestli je absence dobře, nebo špatně :))). Je fakt, že normálně mívají kolekce pohromadě, ale jak byly slevy, tak je to celé zpřeházené. Ale mít blízko zdroj, kde se můžeš podívat na Chinu naživo a koupit za normální ceny je skvělé, mimochodem já obvykle stojím u stojanu a mám chuť si vše odnést.
    P.S. A viděla si Seche?

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, já jsem fakt detektiv roku, teď jsem zjistila, že "paní od laků" je Sharon z MB. Tak v tom případě je škoda, že tam nebyla.

    Ale kadeřnice byla moc fajn. Ono totiž... Já jsem se tam strašně styděla jít: byla jsem předtím nemocná a poprvé jsem vylezla ven, takže hlava neumytá, xicht takovej, že jsem ho odmítla omalovávat, zima mě zaskočila jako silničáře první sníh, tudíž jsem na sobě měla nemožnou bundu, pod kterou jsem se potila, a pohorky. Jako bonus s sebou tahám všude dvě malý děti, kterým jsem týden nevyprala, takže měli na sobě věci úplně ze dna šuplíku. Plus batoh přecpanej nákupem. No prostě jsme vypadali, že s tou tisícovku, co jsem tam hodlala nechala, jdeme přímo ze sociálky... Ale závislost je závislost, takže jsem tam vlezla i tak (-: A paní kadeřnice byla skvělá! Ťuťala s dětmi, povídala o vnoučkovi a na závěr mi řekla, jak mě obdivuje, že to takhle zvládám a že to bych měla vidět ji na mateřské ve vytahaných teplákách... Tak to bylo fakt úžasný, přesně to povzbuzení, který jsem potřebovala.

    No Seche... Tak na ty jsem se nedívala schválně, protože by mě mohlo klepnout, kdybych si spočítala na kolik mě vyšly v poslední zásilce ze zahraničí. Nějak jsem to naposled pomotala, ale zase na druhou stranu mám zásobu na několik let včetně oživovače. Což já potřebuju, protože jsem strašnej chaotik a pilníky, nadlaky, pinzety a krémy musím mít rozesety v mnoha exemplářích po celém bytě, jinak jsem ztracena.

    Jéžiš. To jsem se teda rozepsala. Nemám si na to založit vlastní blog? (-;

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to jen piš, já ráda čtu komentáře.
    My tam chodíme "celá rodina" právě proto že je to tam taková pohoda a nemáš pocit že jsi méněcenná.

    Blog založit můžeš, jestli budou tak super jako ten o jídle, tak na něm budu od rána do večera.

    OdpovědětVymazat