OPI A-Taupe The Space Needle a srovnání s OPI Get in the Expresso Lane

 OPI A-Taupe The Space Needle je čokoládově hnědá barva - údajně inspirovaná Seattlem. 
Tak jako jo, je čokoládově hnědá, krémová, ale nějak se nad ní nedovedu nadchnout, přijde mi, že je to chudší sestřička RBL Decorous /tedy jen mínus ty úžasné stříbrné odlesky/.
Ale celkově není špatný, lakuje se dobře, dvě vrstvy
Protože Touring America obsahuje dva hnědé laky krémové konzistence, nalakovala jsem na prsteníček OPI Get in the Expresso Lane. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: mléčná čokoláda, nebo kakao, není na podzim zas až tak špatná
  • negativem: hmm tak nevím není to taupe, jen jestli trochu nepřipomíná fekálie...
Summary: Touring America has two browns - ligher one    OPI A-Taupe The Space Needle which is described as chocolate brown and darker one OPI Get in the Expresso Lane as you can see on the last picture in comparison (OPI GITEL is on ring finger). As much as I love darker one, I am partial to as it is relatively plain brown creme, not mushroomy taupe, but more greenish one. I do own RBL Decorous which is same type of color with interesting shimmery twist, OPI is in comparison traditional and kind of boring.

8 komentářů:

  1. Tak tohle zrovna není barva podle mého gusta...
    Get in the Expresso Lane je rozhodně hezčí! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa tiež nepáči...

    GIVEAWAY http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nene, tak tato ne. Nepřipomíná mi čokoládu, ale spíš.... no to druhé :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak musím jedině souhlasit s ostatníma, ale asi se mi nelíbí ještě víc než jim, fuj :D Čokoládu v om nevidím vůbec, spíš taky "to druhé" :D

    OdpovědětVymazat
  5. Haha tak to jsem ráda, že se shodneme. Jako není to ten nejhnusnějš lak a lakuje se dobře, ale prostě ty asociace to zabíjí.

    OdpovědětVymazat
  6. Já v tom tu hnědou tak nevidim. Popravdě takovýhle čokolády bych se ani nedotkla. A jinak nevim. Možná je ta barva na mě asi moc divná, já se vzhlídla v Uh, roll down the window.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně ta barva nepřijde zas až tak špatná, ale s čokoládou bych jí nesrovnávala taky, vlastně bych ji pro jistotu nepřirovnávala k ničemu a je to OK :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já nic, já muzikant, to PR oddělení OPI tuhle barvu nazývá čokoládovou. Já osobně v n vidím spíš oříškový fondán, ale hnědá je určitě. Fakt je, že pokud jako čokoládu berete 77% Ekvádor, tak musí nutně zklamat. Každopádně by mě zajímalo, jestli někdo tuhle barvu bude strašně milovat.

    OdpovědětVymazat