OPI Color to Diner For

OPI Color to Diner For je lak, který jsem přehlédla jak krajinu, pak jsem ho viděla nalakovaný u AllYouDesire a přišel mi nádherný. Po nalakování mám rozporuplný pocit, barva nic moc, po pěti dnech jsem se s ním docela sžila a  moc se mi líbí jeho odlesky.
Barevně je to červená, bezpečná klasika, která se "musí" líbit většině lidí. I přestože si myslím, že tahle burgundská se zlatavými odlesky vypadá lépe na teplejších odstínech pleti (dělají to právě ty odlesky).
Co mi ale nejde do hlavy je zase ofiko popis - barva je údajně do fialova, tak v tomto případě tápu, respektive hledám a nenacházím.
Lakuje se skvěle, dvě vrstvy a ačkoliv o na mých fotografiích není vidět, zblízka nádherně vyniknou ty zlaté tečky. Detail, pro šupinky doporučuji zvětšit.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: burgunská s nádhernými zlatými odlesky /s 10 cm se leskou jako pidi drahokamy/
  • negativem: bezpečná variace na  stokrát viděnou klasiku
Summary: OPI Color to Diner For is a classic burgundy color with gold shimmer /in some light it cast also pink shimmer/. I don´t see purple base as states official description, just warm toned red. What makes this polish exceptional in my eyes is shimmer, but you can see it only in close up or on direct sun. I do love it yet this polish will look better on golden/warmer skintones.

14 komentářů:

  1. Mne sa nepáči, ale nie je to nič proti tomuto laku, celkovo nemám takéto rada.
    Máš to ale krásne nalakované, môžem sa opýtať, to tak vieš alebo robíš cleanup potom?

    giveaway na whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám právě burgundskou /všechny červené shimmery/ ráda, takže proto za mě plus.

    Ne, na cleanup jsem moc líná, prostě to za ty roky co lakuju umím, případně kdybych přetáhla, tak to nehem druhé ruky začistím.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se teda strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. No já nevim, na mým monitoru mě to teda háže odlesky (ten shimmer) dofialova....tak na tom třeba něco bude. Zlatou v tom nevidim vůbec :-)´
    Taky jsem o ní přemýšlela (jo dobře, mě se strašně líbí ten název :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kyky jsem ráda, že nejsem sama

    Dáši ta základová barva má být fialová, ne odlesky, to bych ještě pochopila. I když nevím nkolik bys takovou barvu nosila...

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se teda podle tvých fotek taky líbí moc! Ten bych teda nutně potřebovala vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa páči - pekná tmavá červená, ale nie je to lak, čo by mi nedal spávať :-)

    OdpovědětVymazat
  8. A už jsi ho Fialce vrátila? Protože já ho mám taky slíbený na půjčení, též potřebuju vyřešit svůj rozporuplný pocit z něj! :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Hm, ale mně se asi líbí :( To je zas diléma toto! Tak dík ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Míno fajn! Že je pěkný :))).

    Dejni: Ne a ne. Ty nemáš?

    Veve: Přesně, není nic uiknátního, ale kolem a kolem je moc hezký.

    Peti, jsem jak Rusko, jakmile jednou zaberu, nevracím :). Já si nejsem jistá jestli se ti bude líbit.

    Baru: Tak šup, šup!

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám, dlouho jsem o něm přemýšlela, ale nakonec se mi zdál nudný a tuctový a ještě píšeš, že se hodí spíš pro teplejší typy, tak jsem ráda, že jsem nepodlehla;-)

    OdpovědětVymazat
  12. mně se líbí moc! kdybych měla, tak hned lakuju!!! za mě super:-)!!

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm, já uvažuju, že si ji koupím, ale tolik jiných laků na seznamu...

    CB: Určitě by ti slušel!

    OdpovědětVymazat