OPI Are We There Yet? and comparison with OPI My Adress is Hollywood and OPI I Eat Mainly Lobster

OPI Are We There Yet? má být barva nostalgického návratu do letních dnů a Wisconsinu.
Takže v překladu čekejte teplou, mírně zamlženou a notně konzervativní barvu. A milí zlatí, u OPI se rozhodli splnit naše očekávání. 
AWTY? je teplá korálová s téměř neznatelnými zlatavými odlesky. Dovedu si představit, že budou odstíny pleti, rozhodně tmavší a teplejší, na kterých bude vypadat moc pěkně a bude jim slušet, mě bohužel moc k pleti nejde. Není sama o sobě špatná, jen tuctová.
Lakuje se slušně je vodovější, dvě až tři vrstvy.
Detail 
A na závěr malé srovnání zářivých laků z Touring America kolekce. Na ukazováčku a malíčku mám nalakovaný oranžovo - korálový OPI Are We There Yet?, na prostředníku růžovo - korálový OPI I Eat Mainly Lobster a na prsteníčku studený růžový OPI My Adress is Hollywood
Za mě vede IEML, jak jste na tom Vy?
Celkové dojmy:
  • pozitivem: oranžová korálová
  • negativem: oranžová, pekelně nudná, korálová
Summary: I do not know what to say about OPI Are We There Yet? beside it is warm toned orange coral with almost non visible golden sheen. It is nice colour on darker, golden skintones, on me it is boring coral. Application was good, polish is wattery, on my photos  are two thicker coats. I also made comparison with other bright polish from touring America collection (the last photo). OPI Are We There Yet? (on index and pinkie) is warm toned coral which leans toward orange, OPI I Eat Mainly Lobster is on middle finger and you can see it is more vibrant and has pink undertone and OPI My Adress is Hollywood is cool toned pink. My personal favourite is IEML which one is yours?

6 komentářů:

  1. Páni, je dokonalý. Abych pravdu řekla, když koukám na to srovnání, tenhle to mezi nimi vyhrává. Alespoň u mě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tento odstín miluji, takže pro mě je také dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se zdá taky nudná, rozhodně vede I Eat Mainely Lobster, i když jinak sám o sobě to taky není žádný zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lobster mi je najbolja boja, skroz je letnja doduse ali stvarno lepa, druge dve su ok ali ne privlace me posebno

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě taky vede IEML. U tohohle jsem měla cuky, ale jsem nakonec ráda, že jsem odolala.
    (Myslím, že ten první prst měl být ukazováček..?)

    OdpovědětVymazat
  6. Kyky: Fakt, u mě naaopak, asi je to o vkusu.

    Noogeta: Achich, kdepak je v mém přijímači chybka?

    Mína: Jasně a srozumitelně vyjádřeno, od podimní OPI zádné vzrůšo asi nejde čekat.

    hermetic:Istina je :), kod mene te isto. Ostale su izuzetno dosadne, baš takve boje nosi moja tetka. Jer ona mrzi sve zanimljive lakove (znašji sce koje sijaju, zelene i plave), jer su neženstvene.

    Dejni: Jsem ráda, že to někdo čte, ano měl. Není o co stát, navíc se loupe jak ďas.

    OdpovědětVymazat