OPI Uh-oh Roll down the window and comparison with MAC Dry Martini

OPI Uh-oh Roll down the window je lak, který budete milovat, nebo nenávidět, asi nepřichází možnost neutrálního stanoviska.
Barva je olivová zelná, s šedým podtónem a krémová. Musím konstatovat, že to asi není barva, do které se všichni zamilují a poběží ji koupit, ale třeba bude tahle oliva nová šedá pro příští roky. 
Mimochodem napadlo by Vás, že toto je barva co má asociovat NY? A detail: 
Samozřejmě že nasnadě je srovnání, nejpodobnější byl MAC Dry martini, vojenská zelená. 
OPI je nalakovaný na prostředníčku a malíčku, na ukazováku a prsteníčku je MAC.
Lahvičky
Celkové dojmy:
  • pozitivem: není to barva pro každého, ale v rámci zelených je docela slušivá
  • negativem: fakt je jen málo lidí co ji snesou a úspěšně můžou nosit.
Summary: OPI Uh-oh Roll down the window is olive green with gray-ish base. Cream finish, on my photos are two coats. Definitely not for everyone, but if you are lover of ugly/pretty colours maybe they made it for you. I swatched it side by side with OPI Dry Marini (dupe of RBL No more war), classic army green, and you can clearly see how much of gray they used OPI Uh-oh Roll down the window (OPI is a lot lighter). I do find it interesting, but cannot imagine too many of my friends which can wear this kind of polish, it is too "independent" just as NY. 

16 komentářů:

  1. Nic pro mé ruce. ALe na tvých se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Meni se svidja, i vise nego MAC, lepa nijansa i lepo ti stoji

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle už je na mě asi moc ;o) A to ani nebudu říkat, co mi barva připomíná. Je fakt zajímavý a i nějak hezký, ale nenosila bych!

    OdpovědětVymazat
  4. Ale fuj! :-D Tyhle barvy se mi prostě nikdy líbit nebudou :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Tobě extrémně sluší! Jinak já jsem k ní asi neutrální, líbí se mi, ale asi ju nepotřebuju....

    OdpovědětVymazat
  6. Podobnou barvu mám, nicméně nenosím ji. Není ošklivá, ale ani se mi dvakrát nelíbí, nicméně to rozhodně není nic pro mě. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Shaki: díky, mě samotné se taky nelíbí.

    hermetic: Moj je taj MAC i sigurno neću kupiti taj OPI ipak koliko mogu imati prilika za nošenje?

    Baru: Co, co, co? Povídej, přeháněj...

    Peti: no tak! Tak hnusnej zas není.

    Dáši fakt? no to seš jediná. To já taky.

    Kyky: Jak tak koukám s touhle u nás nikdo díru do světa neudělá.

    OdpovědětVymazat
  8. Btw asi su jediná, co ten název tak nějak nechápe :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, ta je krásná! A fakt ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. mmmmmm:/ tohle neni nic pro me... jako jestli to nekdo bude mít na ruce a bude to upravene, tak jako minimalne ocenuju tu odvahu:))
    na me je to ale moc velký úlet (vzhledem k tomu, ze nepracuju jako vojanda:D - tam by to dokonce mohlo byt soucast povinne uniformy:-)!!

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju a jsem v menšině. Jdu na hqhair a házím do košíku, nemůžu se už na to dívat. Mimochodem nevíte kde jinde teď koupit OPI?

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši: TO je u OPI názvů standartní, ne :)))

    Míno: Děkuji!

    CB: Ale ani ne, ja nosím ten MAC a docela hu mám ráda, kybych ho neměla, tak mě možná ten OPI bude lákat.

    Blani a kam to chcheš poslat? Napadá mě ebay, asos a hq hair, mimochodem, zaměř se na ty tmavé, ty jsou pro tebe jak dělané.

    OdpovědětVymazat
  13. Nakonec jsem pořídila na ebay. Společně se Sand my suit a Honk if you love OPI. Jo a s těma tmavýma to nějak cítím stejně :-) Asi nastává konec řvavých barviček.

    OdpovědětVymazat
  14. No SIMS je parádní barva, jediná bledá béžová co fakt můžu (mimochodem státnicovala jsem v ní).
    To je jasné, že je konec řvavých, asi tak do jara, pak se vyrojí samé fajn barvy :).

    OdpovědětVymazat
  15. No a já si zase pletu pojmy, písek jako písek. Sand my suit jsem měla, ale to je tak dva roky zpátky. Teď jsem si pořídila San-tantonio. Zmatenost, prostě :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Aha, tobě fakt sluší, jen teda STT je na mě neskutečně hnusný.

    OdpovědětVymazat