OPI I eat mainly lobster and comparison with OPI Lunch at the Delhi

Konečně s mi povedlo nafotit OPI Touring America kolekci, takže víte na co se máte v příštích týdnech těšit . Dnes začneme s OPI I Eat Mainly Lobster.
Barva je korálová s růžovými podtóny. Obsahuje mini šupinky, které jsou viditelné asi z 10 cm vzdálenosti, ale propůjčují laku větší lesk, než kdyby byl čistě krémový.
Musím konstatovat, že ze tří jasných barev, které Touring America obsahuje, je humr můj favorit. Lakuje se dobře, dvě až tři vrstvy, zleží na délce nehtů a tloušťce vrstev, každopádně v porovnání s klasickými krémovkami je vodovější.
Jinak každý lak reprezentuje jeden US stát, nebo město v tomto případě se jedná o Philadelphii.
A detail nelze vynechat, když se soustředíte uvidíte ty šupinky.   
Jak je asi zřejmé, ačkoliv se jedná o krásnou barvu, není to nic nového pod sluncem, proto jsem zapátrala v hlubinách lakovacího šuplíčku a našla podobný OPI lak, Lunch at the Dehli z Indické kolekce. Tady je nalakován ukazovák a prsteník OPI I Eat Mainly Lobster (IEML) a OPI Lunch at the Delhi (LATD) prostředníček a malíček.
Rozdíly jsou vidět spíše ve stínu, zatímco LATD je velmi jasný a čistě krémový, IEML je více do růžova a leskne. Takže za mě zdánlivá shoda a rozhodně pokud milujete korálovky musíte mít obě
A lahvičky. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: nejzářivější lak z kolekce, korálová s růžovým podtónem, ty neviditelné šupinky jí dodávají zajímavé odlesky
  • negativem: pravděpodobně velmi snadno najdete podobný lak
Summary: OPI I Eat Mainly lobster is my favourite bright polish form Touring America, OPI fall 2011 collection. It is very bright coral with pink undertone. In the bottle you can see small golden flecks but on nails they are practically invisible although they add nice golden sheen. I made comparison with OPI Lunch at the Delhi to see if they are as similar as they seem from the bottle comparison. OPI I Eat Mainly Lobster I have on index and ring finger, OPI Lunch at the Delhi on middle and pinkie. They are similar in normal lighting (first photo), but in the shadow IEML has more pink undertone (second). So if you want new coral for this fall I´d recomand you IEML, but color itself is nothing new.

19 komentářů:

  1. Ta barva je naprosto dokonalá, úplně v ní vidím humříka... :D

    OdpovědětVymazat
  2. tohle je přesně barva na kterou vim že bych furt koukaka a opakovala "prrroč nejsi klasickej rudej?" takže nic pro mě. a...a jak odkazuje na philadephii? já myslela že odkazuje na maine?

    OdpovědětVymazat
  3. Kyky: Že ano!

    Annie: Jo rudější by byl lepčjší, představ si ten lesk, ach jo.
    Ofiko popis "I Eat Mainely Lobster": Inspired by the state of Philadelphia, PA. The second coral hue in the Touring America collection makes this polish revert back to the more "romantic" edge of Fall.

    OdpovědětVymazat
  4. aha, tyjo tak to je zvláštní, to sem nevěděla. maine a humr a ona je to...philadelphie. jdu si vygooglit ten zbytek, třeba tu kolekci eště přehodnotim hehe.

    OdpovědětVymazat
  5. Pripisuju si na wishlist a za mesic mam jeden z nich doma. Je to fakt krasna barvicka, takova neutralni, ktera nikoho neurazi, ale me nadchne!

    OdpovědětVymazat
  6. Annie: Ty názvy jsou v touring america občas pomotané :). A jen zkoumej, nebo ne, dej tomu chvíli čas, až nebude takové haló na netu, tak teprve vybírej.

    PF: A který to je/bude? Nenazvala bych ji neutrální, ale je fakt, že tenhle je asi nejíbivější, některé jsou tochu diskutabilní, ale uvidíš sama :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je hodně pěkná barvička... budu o ní uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhernej!!! Úplně jsem se zarazila a řekla si, že jestli jsem si tenhle na Int.B. nekoupila, tak jsem pako. Naštěstí koupila..uff..:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Jako líbí se mi...fakt že jo! Ale podle fotek vypadá docela podobně jako Barry M Coral, který je sice bez šupinek, ale zas lepší štěteček ;o) Chtěla jsem ho, ale asi nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  10. Limett: rozhodně stojí za úvahu!

    Dejni a co ty na ní?

    Baru: Já nemám žádný Barry M, drbe se na hlavě a jde zkoumat barrym eshop, asi by bylo na čase s tím něco udělat.

    OdpovědětVymazat
  11. Kako roze izgleda Lunch at the Delhi na tvojim slikama, na meni on vise vuce na narandzasto, cigla boju. Lep mi je ovaj novi Lobster, mada nije nista novo sto se tice boje, kao sto kazes. A i roze na meni nekako ne stoje dobro

    OdpovědětVymazat
  12. Mislim da je "tajna" u mojoj koži koja ima boju svežeg sira :). Iskreno rečeno, ako se mi svidjaju tri laka iz cele kolekcije preteravam. Osim ovog još samo moram imati Get in the Expresso Lane, sve ostalo je ili već vidjeno ili dostadno sačuvaj bože i ne vredi trošiti novac.

    Shaki: JJ mám skoro chuť si ho znova nalakovat.

    OdpovědětVymazat
  13. Já nákup zvážím až po vyzkoušení. V lahvičce jako dobrej, ale uvidím až na mých nehtech.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký, taky jsem nad ním uvažovala. Ale přišel mi celkem podobný některým lakům z Texas kolekce které jsem taky brala, tak jsem jej nevzala :(

    OdpovědětVymazat
  15. Já ho ještě neměla šanci na sobě vyzkoušet, ale v lahvičce se mi líbí moc a na tvých fotkách taky, takže je mi jasný, že to rozhodně nebylo šlápnutí vedle;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi víc IEML :) A závidím, jak umíš Srbsky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Míno, fakt jsem na něj u tebe moc zvědavá.

    Veronico: Není jim úplně podobný, ta konzistence je úplně jiná, ale je fakt, že nejde o nějakou žhavou novinku, to opravdu ne. Ale co napravit přehlédnut můžeš vždycky.

    Dejni: To jsem ráda, budu zvědavá na fotky.

    OdpovědětVymazat
  18. Soni: Mě taky, proto mám velkou velikost a LATD jen malou :). Já jazyk taky studuju a byla by skoro ostuda to neumět.

    OdpovědětVymazat