BB Couture Vampire Bite

BB Couture Vampire Bite je lak jehož jméno nenechá nikoho na pochybách o jakou barvu se jedná.
Tak schválně, jakou barvu asocioval název? Krvavě rudou a jaká je? Krvavě rudá, ne jasně červená, ale spíš vínová.
Nic nového pod sluncem., ale zase na druhou stranu je moc pěkná, typově podobná OPI St. Petersburgundy, snad nejkrásnějšímu vínovému laku co znám. Lakuje se dobře, jen je vodovější, což mi připadá s BB couture jako pravidlo, dvě vrstvy.
Co se mi u moc líbí je lesk a šťavnatost téhle rudé, byť tedy šťavnatý v kombinaci s krví není ta nejlepší asociace. 

Protože miluji detaily:

Celkové dojmy:
  • pozitivem: klasická vínová rudá, jejíž barvě nelze nic vytknout
  • negativem: nebudu vám za každý podobný dávat korunu, protože byste mě zruinovali
Summary: BB Couture Vampire Bite has very appropriate name. It is blood red, leans more to rich burgundy (similar to OPI St. Petersburgundy), than vibrant red and exactly as the name suggest it is juicy. Application is good, again slightly wattery, but managable. Two coats on my photos.

9 komentářů:

  1. Úžasné! Na takovéhle barvy mám slabost, navíc ten název k tomu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic nového pod sluncem, zase ti hrozně sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt moc hezký, ale naštěstí "hassan netoužíš" ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Kyky: Já taky, i když mám raději méně explicitní názvy.

    Mína: Asi tak a děkuji.

    Baru: Vážně? Neboj, dopracuješ se k tomu časem.

    OdpovědětVymazat
  5. Jako je krásnej a kdybys ho sem dala po nějakejch modrejch a zelenejch, tak bych se asi rozplívala, ale po té smršti nádherných třpytivek mě trošku nudí:-D

    OdpovědětVymazat
  6. tak za mě ano, tohle fakt můžu:-) líbí!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Dejni, no že se rouháš!

    Color Beam: to jsem ráda, že se líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný, ale jak jsi napsala, takových je moc.

    OdpovědětVymazat