BB Couture Fairy Blood

Uděláme Dejničce radost, co vy na to?  Takže BB Couture Fairy Blood.
Překvapivě je to červená a má červené třpytky. Ale ne ledajaká červená, taková ta třešňová červená bez jakékoliv barevné příměsi.
Konzistence je podobná želíčku, takže trochu vodovější a je třeba lak pohlídat aby se nerozléval a třpytky sice trochu vystupují na povrch, ale trocha nadlaku to spraví.
Detail s lahvičkou, protože kdyby šlo lahvičku třímat pořád v ruce, asi bych ji držela pořád.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: červené kandované jablíčko na špejli plus červené pidi třpytky, Vánoce v létě, vílí krev (jako že my smrtelníci máme rudou a víly ještě třpytky navrch)
  • negativem: trošku vodová, ehm..neexistuje nějaká vánoční OPI variace a China glaze variace ?
Summary: BB Couture Fairy Blood is very pretty cherry red with even prettier red micro glitters. Color is amazing, classic red (red without any other than red undertone) which is universally flattering. It is distant cousin of all that OPI holiday red releases and China glaze Ruby pumps. On my photos are two thick coats (three if you make them thin) and polish is a little bit watery (maybe because it is like jelly) and dries slightly bumpy. So application could be better, but with this color I do not mind it.

11 komentářů:

  1. No ty hned víš jak na mě, bejt k tomu krásnej charismatickej a bohatej mužskej už mě máš dozajista v posteli:-D
    No a k tomu laku- ten je prostě úchvatnej! Já už ho taky mám, ale ještě jsem se k němu nedostala, budu to muset brzo napravit. Máš jen dvě vrstvy? Jestli stačej, tak bych mu tu vodovost i odpustila;-)

    OdpovědětVymazat
  2. OMG, co to zas je?! Já ty vaše provokace už nemůžu...asi začnu s ignorací :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby byl trochu méně vánoční, musela bych jej mít. Takhle naštěstí odolám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dejni, mám já to ale pech :). Dvě tlusté, kdyby si dělala ty svoje tenoučké tak bych asi dala tři. A honem, musíš to napravit, to je skoro hřích.

    Baru: Byl by teď na místě ďábelský smch, muhahahahahaah? Nezačínej s ignorací, toto je odplata za ta krásná líčeení nad kterými zase vzdychám já.

    Veronica: Ale on je tak decentně Vánoční, třeba právě ty ostatn tak kříí, ale tenhle je distingovaný. BB Couture má jedny z nej třpytek.

    Biba: Yes, BB Couture has such a pretty microglitters, I ´d love to try them all...

    OdpovědětVymazat
  5. To je dokonale šťavnaté. Ten chci a nejen na Vánoce :-D

    OdpovědětVymazat
  6. No...ten název teda...fuuuj :)

    Ale jinak lak je to tedy hezkej, nicméně já mám už tak třpytivých červených na můj vkus dostatek. Řekla bych, že se mu hodně podobá Ali's big break (kterej mi taky přijde skoro až nevánoční)

    OdpovědětVymazat
  7. Shaki ano šťavnaté (teda ne v konotaci s názvem), já taky :).

    Dáši: Ale kuš!, mám li krapet provokovat, není úplně stejný, já právě ty červené glitry v záchvatu "mám moc laků" dala pryč a mám jen Dear Santa.

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně mooooc ti sluší!! Už jsem úplně zapomněla, jak je nádhernej! PS: Mně se ten název dost líbí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Je dokonalej! Jinak nemám slov... :D <3

    OdpovědětVymazat
  10. Míno: děkuji,no název je lepší než ten housenkový.

    Kyky: Jsem ráda, že se líbí.

    OdpovědětVymazat